کسبوکارها همیشه از اصرار کارمندان برای نوآوری استقبال نمیکنند – یا حداقل Pilsner Urqell وقتی صحبت از “بهبود” دستور العمل خود میشود از آن استقبال نمیکند.
برند آبجو چک کمپینی را برای تبلیغ پلتفرم خلاقانه جدید خود “Keepers of the Craft” منتشر کرده است که توسط VCCP پراگ ایجاد شده است. هدف آن برجسته کردن Pilsner Urquell و تعهد مدیران آبجو به این صنعت است.
Pilsner Urquell که متعلق به Asahi است، ادعا می کند که اولین پیلزنر جهان از پلزن جمهوری چک است که از زمان ایجاد آن در سال 1842 به همان روش، همان مکان و با همان مواد محلی ساخته می شود.
با عنوان “طعم ارزش محافظت دارد. مهم نیست چه باشد»، در این فیلم 65 ثانیهای، یکی از کارمندان میبیند که از لحظه جری مگوایر خود استفاده میکند، یادداشت خود را چاپ میکند و شجاعانه از میان کارخانه آبجوسازی به دفتری میرود و از یک جفت مدیر میپرسد که او میتواند پیشنهاد خود را برای بهبود دستور پخت آبجو ارائه دهد.
پاسخ هر چیزی جز مبهم است، زیرا پیلسنر لاگر اصلی بر تعهد خود برای وفادار ماندن به طعم اصلی خود تأکید می کند.
این فیلم توسط دو ولفبرگ و با تولید بوگی فیلمز کارگردانی شد. یک ویرایش 30 ثانیه ای نیز تولید خواهد شد.
وام
مشتری: آساهی
نام تجاری: Pilsner Urquell
پروژه: نگهبانان صنایع دستی
کارگردان: ولفبرگ
مدیر فیلمبرداری: Jan Velicky
طراح تولید: هنریش بوراروس
کارگردان بازیگر: Margareta Abena, Cast Me
ویراستار: فیلیپ مالاسک
موسیقی: ایوان زاخاریاس
تولید: بوگی فیلمز
تهیه کننده اجرایی: Jan Hrubec، Michal Cejnar
تهیه کنندگان: اوا دووراکوا پرز، لوکاس کاروانک
PM: Betka Noll VCCP
دژان استاینبرگر
مارک ولف
میگل مولینا
آنتا زاهوریکووا
جان داچیکی