Mindshare GroupM، نانسی هال، رهبر IPG را به عنوان مدیر عامل جدید آمریکای شمالی، از اواسط ژوئن، استخدام کرده است.
در این نقش، هال بر استراتژی و عملیات آژانس نظارت خواهد داشت که نماینده بیش از 1700 کارمند در سراسر بازارهای ایالات متحده و کانادا است. او به آدام گرهارت، مدیر عامل جهانی Mindshare و کرک مک دونالد، مدیر عامل آمریکای شمالی GroupM گزارش خواهد داد.
من از آنچه آدام، کرک و سایر رهبران در زمینه نوآوری برای برندها و همچنین فرهنگ و جامعه در سراسر Mindshare و GroupM به دست آورده اند، هیجان زده هستم. هال در ایمیلی به Adweek گفت: هدف من بردن این مناطق به سطح بعدی خواهد بود.
فناوری و اعتبار فروش
هال از سمت مدیر عامل ایالات متحده Matterkind (که قبلاً Cadreon نامیده می شد)، که واحد اطلاعات فعال سازی این شرکت هلدینگ است، کناره گیری خواهد کرد. در زمانی که هال در راس Matterkind بود، روی استراتژیهای آدرسپذیر، دادهها و برنامههای مخاطب، و همچنین قابلیتهای فعالسازی رسانهها کار میکرد. قبل از آن، او عناوین مختلف رهبری، از جمله نقش های فروش در سطح بالا، در Epsilon Conversant داشت.
بخشهای فروش و فناوری هال در زمانی برجسته میشوند که پشتههای فناوری آژانس برای بازاریابان پیچیدهتر و مهمتر میشوند.
در طول مسابقه، رهبران آژانس باید بتوانند ارزش پشته فناوری خود و جزئیات متمایز کننده را به مشتریان احتمالی منتقل کنند. پیشینه داده ها و فعال سازی هال همچنین مکمل ادغام Mindshare با آژانس بازاریابی عملکرد Neo Media World است، فرآیندی که Mindshare در سال 2020 آغاز شد و سال گذشته تکمیل شد.
هال در ایمیل اضافه کرد «آینده هویت» یکی از بزرگترین فرصتها و چالشهایی است که تبلیغکنندگان در مورد پشتههای فناوری با آن روبرو هستند. در Mindshare، تمرکز هال به گسترش تخصص تجارت و خردهفروشی آژانس نیز گسترش مییابد، که او قبلاً آن را چشمگیر توصیف کرد.
هال گفت: «فرصتهای فوقالعادهای برای استانداردسازی، اندازهگیری، بهینهسازی، مدیریت فرکانس و استفاده از اتاقهای تمیز داده برای تطبیق و مدلسازی وجود دارد.
هال رابطه Mindshare با GroupM را به عنوان یک “مدل مشارکتی” توصیف کرد که به Mindshare و آژانس های خواهرش اجازه دسترسی به بخش های سطح گروه مانند GroupM Nexus و Choreograph را می دهد.