زمان شلوغی برای TelevisaUnivision بود، و اولین سال کامل خود را به عنوان یک شرکت ترکیبی به پایان رساند و مجموعهای از محتوا و محصولات، از جمله استریمر Vix را که به سرعت در حال رشد است، عرضه کرد.
دونا اسپیال، مدیر فروش تبلیغات، پیش از ارائه صبح سهشنبه هفته اول TelevisaUnivision در نیویورک به Adweek گفت: برای این شرکت، سال 2022 در مورد تحول بود و سال 2023 بر تمایز متمرکز است.
«مخاطبان ما چنین نیروگاهی هستند. در حال رشد بوده است و مشتریان اکنون به پتانسیل و پتانسیل رشد آن پی برده اند و کسب و کار خود را ایجاد می کنند و در این اکوسیستم شلوغ رشد می کنند.
بر اساس تقاضای روزافزون، TelevisaUnivision امسال مرکز جاویتس را به سمت محل جدید Pier 36 ترک کرد.
این شرکت همچنین خود را نسبتاً تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار نمی دهد، زیرا بیشتر محتوای آن در مکزیک تولید می شود. برخلاف برخی دیگر از رویدادهای ابتدایی این هفته که استعدادها را کنار میگذارند، TelevisaUnivision افراد مشهور را روی صحنه آورد و تظاهرکنندگان از ارائه صبحگاهی صرف نظر کردند و در عوض ترجیح دادند به برنامه ABC The View بروند.
تقاضا قوی است
این شرکت اسپانیایی زبان، درست پیش از آغاز سال 2022، سرویس پخش دو لایه جهانی خود، Vix را راه اندازی کرد که اکنون از 30 میلیون کاربر فعال ماهانه فراتر رفته است، این شرکت در ارائه امروز اعلام کرد.
اما اگرچه بسیاری از شرکتهای رسانهای در حال اتخاذ استراتژی اول جریان است، TelevisaUnivision به مخاطبان یادآوری میکند که خطی بودن به همان اندازه مهم است و تقاضا به صورت پراکنده هم برای خطی و هم برای استریم قوی بوده است.
این شرکت با نمایش قدرت ارائه خطی خود، با NFL و CBS Sports برای پخش تلویزیونی Super Bowl 58 به زبان اسپانیایی در سال 2024، اولین پخش ملی یک بازی NFL توسط TelevisaUnivision، همکاری می کند.
Speciale به Adweek گفت: «خطی واقعاً برای ما مهم است. «محتوای Vix و شبکههای پخش ما بسیار متمایز است، که با آنچه در برخی از شرکتهای دیگر میگذرد بسیار متفاوت است. ما سعی میکنیم در همه پلتفرمها محتوای بسیار متمایز داشته باشیم، که بدیهی است که به گسترش دسترسی ما و جذب بینندگان جدید کمک میکند.»