یک ستاره تنیس که در مقابل نسخههای قبلی خود بازی میکرد، در جوایز کلیو امسال چندین افتخار از جمله دو گراند کلیو کسب کرد.
«McEnroe vs. McEnroe» توسط FCB New York برای Michelob Ultra، جوایز Grand Clio را برای سرگرمی و محتوا با نام تجاری و همچنین استفاده خلاقانه از داده ها دریافت کرد. این کمپین، جان مکانرو واقعی را در مقابل نسخههای هوش مصنوعی خود به عنوان یک بازیکن جوانتر به عنوان بخشی از کمپین برند آبجو «فقط ارزشش را دارد اگر از آن لذت ببرید» قرار داد.
علاوه بر برنده شدن کمپین، FCB New York همچنین در نمایش جوایز Clio که توسط آنتونی اندرسون برگزار شد، به عنوان آژانس سال انتخاب شد.
همچنین برنده بزرگ کمپینی برای برند آبجو دیگری به نام Corona بود که Grand Clios را برای “مسابقه ماهیگیری پلاستیکی کرونا” در مستقیم: محصول/خدمات، تجربه/فعال سازی: محصول/خدمات و روابط عمومی: محصول/خدمات برای آژانس We Believers به خانه برد. . کرونا همچنین به عنوان تبلیغ کننده سال معرفی شد، در حالی که We Believers عنوان آژانس مستقل سال را به خود اختصاص داد.
شبکه Ogilvy چندین Grand Clio را به خانه برد، از جمله برای “Morning After Island” توسط Ogilvy Honduras برای Grupo Estratégico PAE، گروهی که از حقوق باروری در هندوراس دفاع می کند. این کمپین برای روابط عمومی: خدمات عمومی، خارج از خانه: خدمات عمومی و مستقیم: خدمات عمومی برنده شد.
Ogilvy به عنوان شبکه سال انتخاب شد، در حالی که Smuggler جایزه شرکت تولید سال را به خانه برد.
دیگر برندگان جایزه Grand Clio شامل VMLY&R، McCann Worldgroup India، Ogilvy Brazil، Impact BBDO، Serviceplan Germany و Virtual Worldwide برای کمپین “Backup Ukraine” برای Polycam و یونسکو بودند.