FCB New York برنده Clio برای تبلیغ Michelob Ultra با هوش مصنوعی شد

نکات برجسته این نمایش همچنین شامل اعلامیه ای بود مبنی بر اینکه پپسی با جوایز کلیو در رقابت جایزه خلاق نوظهور پپسی 2024 که در سپتامبر سال جاری راه اندازی می شود و در نمایشگاه جوایز سال آینده روی صحنه می رود، همکاری خواهد کرد.

همچنین اولین جایزه کلیو افتخاری جودی هریس روی صحنه ارائه شد. این جایزه به یاد هریس، که تا زمان مرگش در ماه مه 2022 به عنوان معاون جهانی فرهنگ بازاریابی و قابلیت‌های AB InBev خدمت می‌کرد، به مشتریانی تجلیل می‌کند که فرهنگی ایجاد می‌کنند که به خلاقیت اجازه رشد می‌دهد. این جایزه توسط ریکاردو مارکز، معاون بازاریابی Michelob Ultra و سوزان کردل، مدیر ارشد خلاق جهانی FCB Global به همسر هریس، جردن هریس، اهدا شد.