کمک به شهرها در ایجاد جامعه | بررسی فناوری MIT

وقتی ماکوکو بزرگ شد، تحت تأثیر تأثیر نابرابری مسکن در جامعه خود قرار گرفت. پس از دو سال پس از کالج در سپاه صلح، او به دنبال درگیر شدن عمیق‌تر با این موضوع در MIT بود، جایی که برنامه‌ای را پیدا کرد که او را بر آن داشت تا خانه‌ها را نه تنها به عنوان ساختمان، بلکه به عنوان یک ساختمان در نظر بگیرد. مکان ها– و به این فکر کنید که چگونه می توان گروه هایی از آن مکان ها را به جوامع تبدیل کرد. بنابراین او با مدرک کارشناسی ارشد در شهرسازی و همچنین در رشته معماری فارغ التحصیل شد. او می‌گوید که در MIT یاد گرفت که «فقط طرحی نیاورد و آن را در سایت بچسباند». در عوض، برنامه ها باید اطلاع رسانی شوند توسط سایت و به دنبال بهبود آن باشید.

ماکوکو در سال 2020 در اسکس، ورمونت کار می کرد، زمانی که همه گیری کووید-19 و قتل جورج فلوید توسط افسران پلیس در مینیاپولیس معنای جدیدی به این سوال داد که چگونه شهرها می توانند تعلق را ترویج کنند. او این سوال را در فوریه 2022، زمانی که نقش مدیرعامل در Main Street Landing، یکی از بازیگران اصلی در توسعه و توسعه مجدد مرکز شهر برلینگتون را پذیرفت، با خود گرفت.

برای ماکوکو، پرداختن به آن به معنای کمک به برگزاری اولین جشن ژوئن ژوئن در اسکس در سال 2021 و تفکر عمیق در مورد این است که چگونه برلینگتون می‌تواند باعث شود جمعیت مهاجر خود در فضاهای عمومی خود احساس خوشایندی کنند. یک شهر می تواند یک غرفه عمومی زیبا بسازد، اما آیا همه مردم شهر از نشستن و تماشای غروب خورشید خوش‌آمد می‌شوند؟ او می‌گوید: «من فکر می‌کنم این وظیفه هر شهر است. و کار در شهری کوچکتر مانند برلینگتون، جایی که او احساس می‌کند کارش با Main Street Landing می‌تواند به راه‌هایی که ممکن است رشد یا تغییر کند کمک کند، بسیار شاداب بوده است.

او حتی در کار روزمره خود در ارتباط با مستاجران ساختمان یا کمک به برنامه ریزی ورود Amtrak در جولای گذشته به ایستگاه اتحادیه ورمونت، می گوید: «من می توانم شرکت را به روشی که آینده است اداره کنم – به مستاجران خود اهمیت می دهم. کارمندان و محیط زیست.”