Dove از سرنگ ها با استانداردهای زیبایی سمی تبلیغ می کند

Dove سابقه چندین دهه استفاده از چوب نوک تیز استعاری را برای ضربه زدن به مجتمع صنعتی زیبایی دارد و مکرراً استانداردهای غیر واقعی و تصاویر و پیام های مضر را فراخوانی می کند.

برند Unilever در جدیدترین پروژه خود، خود را با اجسام تیز واقعی – سرنگ های درجه پزشکی – مسلح می کند تا به صورت گرافیکی نشان دهد که نوجوانان کانادایی چند عمل زیبایی در سال گذشته انجام داده اند.

این فعال‌سازی که «بیلبورد تزریقی» نام دارد، در حیاط مرکز خرید اسکوئر وان در تورنتو نصب شده است تا حداکثر در معرض دید مخاطبان قرار گیرد. صفحه نمایش خارج از خانه از ده ها هزار سرنگ شبیه به سرنگ هایی که برای کلاژن، بوتاکس و پرکننده های پوستی استفاده می شود ساخته شده است.

این کمپین که از اوگیلوی تورنتو و دیوید میامی است، داده‌های واضحی را در تیتر خود قرار می‌دهد: 50000 دختر کانادایی بین 14 تا 17 سال در سال 2022 برای اهداف زیبایی مواد تزریقی داشتند.

فرانچسکو گراندی، مدیر خلاقیت Ogilvy Toronto در بیانیه‌ای گفت: «هر بار که یک دختر جوان فید خود را می‌چرخاند، با محتویات زیبایی سمی بمباران می‌شود – جای تعجب نیست که میانگین سنی تزریق‌های آرایشی جوان‌تر می‌شود.» این دختران در حالی که هنوز در حال تغییر و توسعه هستند، برای تغییر ظاهر خود احساس فشار می کنند.

طبق همین مطالعه از Vividata، 74٪ از دختران کانادایی می خواهند حداقل یک چیز را در مورد ظاهر خود تغییر دهند، 62٪ آرزو می کنند که زیباتر باشند و کمتر از نیمی از آنها خود را زیبا توصیف می کنند.

این تحقیق نشان داد که بیش از یک سوم از دختران کانادایی از ظاهر خود ناراضی هستند و از هر 5 نفر بیش از 1 نفر برای زیباتر شدن از لوازم آرایشی تزریقی استفاده می کنند.

بر اساس تحقیقات گراند ویو، داروهای تزریقی، رایج‌تر از درمان‌های تهاجمی مانند لیفت صورت و تغییر شکل بینی، به یک تجارت 17.4 میلیارد دلاری در سراسر جهان تبدیل شده‌اند. انتظار می رود این رقم تا سال 2030 به 35 میلیارد دلار افزایش یابد و تقاضا در آمریکای شمالی بر بازار حاکم باشد. به گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، تنها در ایالات متحده، در سال 2020، 18 میلیون چنین روشی وجود داشته است.

تصویر
50000 دختر در کانادا در سال 2022 تحت درمان های زیبایی تزریقی قرار گرفتند.کبوتر