گردآوری درهای گردان یک سری در حال پیگیری حرکت ها در آژانس های سراسر جهان است. در حالی که این مجموعه در چند سال گذشته بخشی از AgencySpy بوده است، ما جمع بندی هفتگی خود را به سایت Adweek می بریم.
پنجشنبهها بر خریدها، برندههای مشتری، راهاندازی محصولات و آژانسها و سایر اخبار تاکید میکنند، در حالی که جمعهها استخدامها، ترفیعها و سایر جابجاییهای پرسنل را بررسی میکنند.
این هفته تعدادی خرید و مشارکت جدید شگفتانگیز را به همراه داشت که مطمئناً نحوه خدمات رسانی آژانسها به مشتریان را تغییر میدهند. بیایید شیرجه بزنیم
77 Ventures Creative
شریک 77 Ventures Creative، وایومینگ ویسکی، توسط Edrington تهیهکننده الکل فوقالعاده خریداری شده است. برند ممتاز ویسکی آمریکایی بیش از 10 سال است که توسط 77 Ventures Creative جهت گیری و طراحی خلاقانه پشتیبانی می شود.
گروه آلفا آی آر
گروه آلفا آی آر، یک مشاور مستقل پیشرو که از برندها محافظت، افزایش و سرمایه گذاری می کند، گروه مشاوره آلفا را تشکیل داد. مشاوره، تاسیس شده توسط کریس هاجز، متشکل از کهنه سربازان وال استریت، روابط سرمایه گذاران و ارتباطات شرکتی است و هدف آن کمک به رهبران C-suite برای ایجاد و افزایش شهرت است.
گرم کردن
شرکت تحلیلی و مشاوره Escalent C Space و Hall & Partners را از Omnicom Group خریداری کرد. این سه آژانس در حال حاضر برای خدمت به عنوان شریک برای شرکت های پیشرو جهان، با تخصص عمیق در برندها، مشتریان و محصولات، شریک هستند.
شورای بازاریابی اسپانیایی
مولسون کورز جایزه بهترین بازاریاب سال 2023 را از سوی شورای بازاریابی اسپانیایی دریافت کرد. این جایزه بر اساس تعهد نشان داده شده شرکت به بازاریابی چندفرهنگی و هزینه های تخصیص یافته آن متناسب با فرصت اسپانیایی بود.
Horizon Sports & Experiences
Horizon Sports & Experiences و InsideOut Sports & Entertainment با هم متحد شدند تا Pickleball Slam را ایجاد و تولید کنند. جان مک انرو، آندره آغاسی، اندی رادیک و مایکل چانگ رقابت برای یک کیف 1 میلیون دلاری این رویداد با 796000 بیننده به اوج خود رسید و با نزدیک به 4000 پست در مورد آن در رسانه های اجتماعی سر و صدای اجتماعی قابل توجهی ایجاد کرد.
آژانس مارتین
آژانس مارتین آژانس رکورد UScellular نام گرفت. این آژانس بیش از 100 میلیون دلار هزینه رسانه ای کرده است و تلاش خواهد کرد تا کمپین برند “ساخته شده برای ایالات متحده” را برای گسترش آگاهی و نفوذ تسریع بخشد.
مونونوکلئوز
Mono به عنوان بهروزرسانی برند برای Power Home Remodeling انتخاب شد. به روز رسانی شامل موقعیت یابی برند، مواد اولیه، یک وب سایت جدید و یک کتاب نام تجاری جدید خواهد بود.
رسانه مولن لو و کارمایکل لینچ
MullenLowe و Carmichael Lynch Media در برنده شدن مشتری جدید با Hi-Chew شریک شدند. MullenLowe برای رهبری تجزیه و تحلیل اجتماعی و بهبودها انتخاب شد، در حالی که Carmichael Lynch Media انتخاب شد تا بر رشد آگاهی از برند و گسترش پایگاه مصرف کننده برند تمرکز کند.
استاگول
Stagwell SmartAssets را راه اندازی کرد، یک پلت فرم جدید مدیریت دارایی SaaS با هوش مصنوعی. این پلتفرم به عنوان برنده پنجمین رقابت سالانه نوآوری آژانس، یک میلیون دلار بودجه برای شروع دریافت خواهد کرد.