Dove از سرنگ ها با استانداردهای زیبایی سمی تبلیغ می کند

پرکننده‌های مختلف، اسیدهای هیالورونیک و سایر سرم‌های این دسته برای حجیم کردن لب‌ها و گونه‌ها، نرم کردن چین و چروک‌ها و از بین بردن خطوط لبخند طراحی شده‌اند. اما کمپین Dove ادعا می‌کند که، به‌ویژه زمانی که مصرف‌کنندگان نوجوان هستند، این محصولات می‌توانند تأثیر مضری بر سلامت روان داشته باشند.

به گفته ریشابه گاندی، رئیس مراقبت های شخصی در یونیلور کانادا، هنر از طریق بیلبورد از زندگی تقلید می کند، با هدف صحبت مستقیم با جوانان و “تشویق والدین به گفتگو در مورد ایده آل های زیبایی مضر”.

تاثیر سمی رسانه های اجتماعی

داو همچنان از رسانه های اجتماعی به عنوان منبع محتوای زیبایی سمی و تأثیر منفی بر رفتار دختران جوان یاد می کند.

رافا دوناتو، مدیر ارشد خلاقیت در دیوید میامی، “امیدواریم که این قطعه باعث ایجاد یک گفتگو شود و منجر به اقدام واقعی برای به حداقل رساندن انواع پیام‌های مضری که جوانان روزانه در معرض آنها قرار می‌گیرند و به آن‌ها می‌گوید باید به شکل خاصی برای زیبا شدن به نظر برسند، منجر شود.” ، در بیانیه ای گفته شده است.

این بیلبورد درست زمانی که Dove مرحله دیگری از حمله خود را به رسانه‌های اجتماعی آغاز می‌کند، کاهش می‌یابد و این پلتفرم را برای توانایی آن در «پرورش خلاقیت و ارتباط» می‌شناسد، اما آن را «یکی از بزرگترین تهدیدها برای سلامت روان جوانان امروز» می‌نامد.

Dove، با شرکای Common Sense Media و ParentsTogether Foundation، از قانون ایمنی آنلاین کودکان 2023 در ایالات متحده حمایت می کند که خواستار استانداردهای طراحی به روز، پادمان ها و ابزارهایی برای محافظت از تجربیات کلی کودکان آنلاین است.

این برند مشارکت خود را با یک ویدیوی خیره کننده که در کانال های اجتماعی خود منتشر کرد، اعلام کرد که حاوی یک هشدار “محتوای حساس” است زیرا داستان های آن در مورد بدشکلی بدن زنان و دختران جوان و نبردهای اختلال خوردن “ممکن است برای برخی از بینندگان ناراحت کننده باشد.”

تلاش‌های ایمنی آنلاین و بیلبوردهای تبلیغاتی هر دو بخشی از پروژه عزت نفس Dove است که از زمان شروع آن در سال 2004، به 94.5 میلیون جوان در 150 کشور جهان رسیده است. هدف این پروژه آموزش محور تقویت اعتماد به نفس بدن با هدف صحبت با ۲۵۰ میلیون کودک تا سال ۲۰۳۰ است.