Cold Coffee STōK & Betty Buzz به Wrexham AFC Fairytale بپیوندید

Wrexham AFC که اخیراً به لیگ فوتبال انگلیس صعود کرده است، دو حامی جدید را معرفی کرده است، مالکان Rob McElhenney و Ryan Reynolds یک تبلیغ معمولی خود را منتشر کردند تا از STōK Cold Brew Coffee به عنوان اسپانسر رسمی ورزشگاه و Betty Buzz به عنوان حامی کیت تمرینی خود استقبال کنند.

باشگاه فوتبال مستقر در شمال ولز، که به تازگی به لیگ دو (به طور گیج کننده، سطح چهارم فوتبال انگلیس) صعود کرده است، بازی های خانگی خود را در زمین مسابقه (The Racecourse Ground) که ادعا می کند قدیمی ترین استادیوم بین المللی جهان است، انجام می دهد.

از زمان تصدی این باشگاه، این زوج هالیوودی توجه بین المللی را از رسانه های بین المللی به باشگاه جلب کرده اند و حامیانی مانند برگر کینگ و تیک تاک را به همراه آورده اند و این تیم حتی در کنار غول های فوتبال مانند منچستریونایتد، رئال مادرید و به بازی ویدیویی فیفا EA ملحق شده است. بارسلونا

داستان فصل اول تیم تحت مالکیت این زوج از طریق سریال آمازون پرایم “به ورکسام خوش آمدید” علاقه بین المللی بیشتری پیدا کرد، که قرار است اواخر امسال بازگردد و فصل دراماتیک باشگاه را برای بازگشت به لیگ فوتبال برای اولین بار در 15 سال ثبت کند. سال ها.

برند قهوه سرد مستقر در ایالات متحده و متعلق به Danone (که در بریتانیا موجود نیست) با قراردادی به داستان رو به رشد Wrexham AFC می پیوندد که باعث می شود ورزشگاه از اول جولای به عنوان STōK Cae Ras / STōK Racecourse شناخته شود. باشگاه مدعی شده است که این تغییر نام توسط هیئت مشورتی باشگاه که نمایندگان هواداران در آن حضور دارند، حمایت شده است.

برای تبلیغ این خبر، مالکان در ویدیویی ظاهر می‌شوند که واکنش بازیکنان را در هنگام نوشیدن چای صبح نشان می‌دهد و ناخودآگاه قهوه سرد جایگزین آن می‌شود. اسپویلر: آنها آن را دوست ندارند.

بیانیه‌ای که مک‌الهنی و رینولدز منتشر کردند، می‌گوید: «ما یک اسپانسر ورزشگاه می‌خواستیم که نشاط و انرژی باشگاه فوتبال انجمن راکسام را جذب کند و در عین حال، مانند ولز، کمی تجربه یادگیری باشد. قهوه STōK Cold Brew کاملاً مناسب است. ما فوق العاده هیجان زده هستیم و کمی بیش از حد کافئین داریم.»

این همکاری فراتر از نامگذاری استادیوم خواهد بود و این برند همچنین اسپانسر اولین تور آمریکایی تیم است.

برخی ممکن است تعجب کنند که چرا یک برند مستقر در ایالات متحده از یک تیم فوتبال ولز که چای می‌نوشد حمایت مالی می‌کند. بریتنی پولکا، معاون نوشیدنی های آماده در Danone آمریکای شمالی، گفت: پاسخ: STōK همه چیز در مورد حرکت های جسورانه است. ما مجذوب داستان راکسام شدیم – تیم، هواداران و جامعه – و مفتخریم که در خانواده راکسام پذیرفته شدیم. ما اژدهای سرخ را تشویق می‌کنیم و از دور دم‌های سردمان را بالا می‌بریم.»

توییتی برای اعلام حمایت مالی Betty Buzz دارای یک ویدیوی ویژه است.