تبلیغات پرایم آمازون داستان های جدایی و سرآشپزی نوظهور را بیان می کند

آمازون پرایم طیف وسیعی از مزایای را برای مشترکین فراهم می کند، از جمله تحویل سریع رایگان در خریدهای آنلاین و امکان پخش جریانی نمایش ها و فیلم ها در Prime Video. Wieden + Kennedy London با یک جفت آگهی تبلیغاتی دقیقه‌ای به کارگردانی مایکل اسپیچا، نشان می‌دهد که چقدر می‌تواند قدرتمند باشد.

با “همیشه چیزی وجود دارد تا به من یادآوری کنم” اثر برت باچاراچ، اولین نقطه، “جدایی” با جدایی زوجی شروع می شود اما همچنان به اشتراک گذاری یک حساب کاربری پرایم ادامه می دهند. آنها از طریق خریدهای خود ارتباط برقرار می کنند و یکدیگر را تشویق می کنند تا ورزش کنند و معاشرت کنند.

سپس آنها متوجه می شوند که در هنگام تماشای صحنه های عاشقانه در Prime Originals The Summer I Turned Pretty و Harlem چقدر برای همدیگر تنگ می شوند و در نهایت دوباره به هم می رسند.

حتی شیرین‌تر از آن «گارد لذیذ» است که یک نگهبان را نشان می‌دهد که هم از شغلش و هم از ساندویچ‌های کسل‌کننده‌ای که هر شب می‌خورد خسته شده است. دیدن یک غذای زیبای آماده در Prime’s The Boys به او انگیزه می دهد تا وارد آشپزی شود.

او از عضویت خود در Prime برای خرید تجهیزات و کتاب‌های آشپزی استفاده می‌کند و جیمز می: اوه کوک!

چارلی لانوس و لوکاس ریس، مدیران خلاق W+K لندن در بیانیه‌ای گفتند: «ما می‌خواستیم تاکید کنیم که آمازون پرایم چیزی بیش از یک مرکز سرگرمی و تحویل رایگان سریع است—Prime همچنین شما را تشویق می‌کند تا علایق، خواسته‌ها و نیازهای شخصی خود را کشف کنید.» .

تبلیغات جدید بخشی از کمپین جهانی “It’s on Prime” است که در ماه مارس با “Tache” راه اندازی شد، نقطه ای به کارگردانی اولیویا وایلد که در آن زن جوانی را نشان می دهد که با تماشای آمازون Original Coming 2 America، به صورت استریم، موهای صورت خود را می پذیرد. ملکه در آمازون موزیک و پوشیدن لباس الهام گرفته از فردی مرکوری.

آمازون: «با سه آگهی تبلیغاتی «در پرایم است» – Tache، Gourmet Guard، و Separation – ما با عضویت در Prime به روشی ارتباط برقرار می‌کنیم که مجذوب، الهام‌بخش و ماندگار می‌شود که Prime شما را به آنچه که برایتان مهم است نزدیک‌تر می‌کند. کلودین چیور، نایب رئیس بازاریابی برند جهانی در بیانیه ای گفت.