Betty Buzz شاهد کارشناس در تقلید محاکمه افراد مشهور است

بازاریابی پیرامون Betty Buzz روشن کرده است که جوشش آن یکی از مهمترین نقاط فروش خط مخلوط کن نوشیدنی های بدون الکل است.

موسس و معمار بلیک لایولی در اولین تبلیغ این برند در سال 2022 ظاهر شد، در حالی که آهنگ کلاسیک دون هو “حباب های کوچک” موسیقی متن فیلم را ارائه کرد. مجموعه، همراه با بازیگر-کارآفرین، لایولی، در دریایی از حباب‌ها غرق شد تا جایی با این شعار رو به رو شود: «بتی باز حباب می‌کند».

اما اگر زمان تعیین کمیت کربناته فرا رسیده باشد، چه؟ شاید مصرف کنندگان بخواهند از یک شخص ثالث بی طرف برای حمایت از ادعاهای برند بشنوند؟

یا بیشتر به نقطه ای که به تازگی راه اندازی شده است، اگر لایولی و آژانسش، همسرش رایان رینولدز، حداکثر تلاش، بخواهند آزمایش اسکی اخیر گوئینت پالترو را تقلید کنند و 15 دقیقه شهرت یک ستاره جدید اینترنتی را افزایش دهند، چه؟

هیچ علم واقعی در کارزار جدید دخیل نیست، اما ایروینگ شر، یک شاهد کم‌کلید اما تاثیرگذار در نبرد حقوقی اخیر بین پالترو و یک اپتومتریست بازنشسته، ظاهر می‌شود.

آن را از یک “فیزیکیست” بگیرید

شر، یک مهندس بیومکانیک، در آگهی تجاری 40 ثانیه‌ای با مضمون دادگاه که توسط لایولی روایت می‌شود و با نام «دکتر. نماد ذوق تخصصی Scher’s.

شر با استفاده از نقاشی های چوبی که اکنون آشناست روی تخته سفید، بینندگان را در میان نوشیدنی های ابتدایی می گذراند.

او در این ویدئو در حالی که فلش ها و حالات صورت را می کشد، می گوید: «ببینید، وقتی به شخصی نگاه می کنید که در حال نوشیدن نوشابه لیموی Betty Buzz Meyer است، لبخندی بر لب دارد. “و آنها فکر می کنند، “وای، خیلی حبابی است.”

شر ادامه می دهد: «شخص دیگری از گریپ فروت گازدار می نوشد و می گوید: «مم، بتی باز مزه فوق العاده ای دارد.» و البته، در هر دو مورد، Betty Buzz در اینجا به شکم خود وارد می شود، که با قوانین فیزیک و قوانین نیوتن سازگار است.