مشکل قوانین جدید EV؟ شارژر کافی نداریم

جوناس نهم، استادیار انرژی، منابع و محیط زیست در جانز هاپکینز، در ایمیلی گفت: اعلام EPA اساساً مقررات فدرال را با قوانین جدید کالیفرنیا هماهنگ می کند.

همچنین کمک خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که خودروهای برقی پس از انقضای اعتبار مالیاتی IRA در اوایل دهه 2030 به فروش خود ادامه می دهند. طبق مدل‌سازی Energy Innovation پیش‌بینی می‌شد اعتبارات مالیاتی فردی و سایر مشوق‌ها در IRA، فروش پیش‌بینی‌شده خودروهای برقی را از کمتر از 40 درصد در سال 2030 به نزدیک به 60 درصد افزایش دهد. این بدان معناست که این مشوق‌ها فروش خودروهای برقی را در مسیر مطابقت با دستورالعمل‌های پیشنهادی EPA قرار می‌دهند. اما برخی از کارشناسان نگرانند که در صورت انقضای آنها، ممکن است در اوایل دهه 2030 دوباره به خودروهای گازسوز بازگردند.

دستوراتی مانند قوانین جدید فدرال می تواند در تثبیت آینده خودروهای الکتریکی کلیدی باشد. نهم می‌گوید: «برای دستیابی به این اهداف، خودروسازان باید تا حدی به خودروهای الکتریکی متعهد شوند که تغییر مسیر بعداً دشوارتر شود.

کارهای زیادی روی شارژ، فناوری باتری و پذیرش عمومی برای خودروهای الکتریکی برای رسیدن به سطوح مورد نیاز برای رسیدن به اهداف آب و هوایی باقی مانده است، اما قوانین جدید EPA و سایر تغییرات سیاست نشان می‌دهند که موج در حال تغییر است. . ریگان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: «این آینده است: تقاضای مصرف‌کننده وجود دارد، بازارها آن را قادر می‌سازند، و فناوری‌ها آن را قادر می‌سازند». “ما در همان جهت حرکت می کنیم.”