Attribution رسانه خرده فروشی را می سازد یا می شکند

در طول سال گذشته، فضای رسانه های خرده فروشی رشد چشمگیری را تجربه کرده است. خرده‌فروشان آنلاین و زنجیره‌های خرده‌فروشی قدیمی با فروش موجودی تبلیغاتی در وب‌سایت‌های خود، جریان‌های درآمدی عظیمی ایجاد کرده‌اند.

اما اولویت‌های تبلیغ‌کنندگان در حال تغییر است – انجمن ملی تبلیغ‌کنندگان گزارشی را در ژانویه منتشر کرد مبنی بر اینکه 42 درصد از تبلیغ‌کنندگان اکنون سرمایه‌گذاری خود را در شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی زیر سوال می‌برند. چرا این تغییر قلب، و چگونه شبکه های رسانه ای خرده فروشی می توانند نگرانی های خود را برطرف کنند؟

از آنجایی که محیط اقتصاد کلان نامطمئن و بی ثبات است، تبلیغ کنندگان با فشار مداوم برای اثبات نتایج مواجه هستند. و آنها در حال انجام تنظیمات برای تطبیق هستند: طبق تحقیقات اختصاصی ما، از هر پنج تبلیغ‌کننده، سه نفر گزارش می‌دهند که بودجه‌ها را به رسانه‌های با عملکرد بالا برای به حداکثر رساندن بازده سرمایه منتقل می‌کنند، در حالی که بیش از نیمی از آنها گزارش می‌دهند که بودجه‌ها را به رسانه‌هایی با عملکرد ضعیف منتقل می‌کنند.

این تاکید بر عملکرد را می توان به طور خاص با تبلیغ کنندگان خرده فروشی دیجیتال مشاهده کرد. وقتی از تبلیغ‌کنندگان خرده‌فروشی دیجیتال پرسیده می‌شود که بزرگترین چالش‌هایشان چیست، اغلب سه پاسخ می‌دهند: قیمت‌های بالا، بازده ناکافی هزینه‌های تبلیغاتی و مشکل در نسبت دادن فروش به تبلیغات. و هنگامی که از شما خواسته می‌شود این چالش‌ها را رتبه‌بندی کند، اسناد اغلب شماره ۱ است.

در این محیط اقتصادی، تبلیغ‌کنندگان خرده‌فروشی دیجیتال به وضوح به شرکای خود نیاز دارند تا نتیجه آگهی را ثابت کنند.

شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی در مورد اندازه‌گیری از مزیت خاصی برخوردار هستند. این شبکه‌ها با داده‌های تراکنشی شخص اول، می‌توانند برداشت‌ها را به خریدهای مستقیم پیوند دهند. در نتیجه، بازاریابان می توانند بازده بهتری از تبلیغات با آنها در مقایسه با سایر پلتفرم های تبلیغاتی دریافت کنند. آنها فقط باید اعداد را روی پلتفرم شبکه و فراتر از آن ببینند.

هر شبکه رسانه‌ای خرده‌فروشی مایل به ارائه نوعی گزارش اسناد حلقه بسته است که فروش در پلتفرم‌هایشان را به تبلیغات روی پلتفرم‌هایشان اعتبار می‌دهد. اما یک بخش مهم گمشده درک کلی‌نگر این است که چگونه آن تبلیغات به فروش در هر پلتفرم کمک می‌کنند. این به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تصویر بزرگ‌تر را درک کنند، نه فقط در هر خرده‌فروشی.

ارائه این قابلیت مستلزم آن است که شبکه‌های رسانه خرده‌فروشی تمایل داشته باشند به روشی پیچیده‌تر درگیر شوند – برای مثال، با مشارکت با اتاق‌های تمیز داده تا تبلیغ‌کنندگان بتوانند بینش‌های بیشتری را نسبت به KPIهای پایه در داشبورد استخراج کنند. شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی باید این راه‌حل‌ها را درگیر کنند و ادغام‌ها را به بازار عرضه کنند. در این محیط، وظیفه این شبکه ها است که این قابلیت را به عنوان یک شریک ارائه کنند و برای دلارهای تبلیغاتی رقابتی باقی بمانند.