برای خردهفروشهای بزرگتر، شبکههای رسانههای خردهفروشی میتوانند برخی از این پیشنهادات اندازهگیری و انتساب را در داخل با گنجینه دادههای مالکیتی که پردازش میکنند و از طریق مشارکت با خردهفروشان دیگر ایجاد کنند. با این حال، برخی از مارکها به شبکهها برای رتبهبندی تکالیف خود اعتماد ندارند و همچنان میخواهند تأیید خارج از کشور را نیز اضافه کنند.
نیاز به شبکههای رسانهای خردهفروشی برای ارائه اسناد برای تبلیغکنندگان کوچکتر حتی عمیقتر است. در حالی که تبلیغکنندگان بزرگتر ممکن است بتوانند به تنهایی اسناد را ارائه دهند یا با یک شرکت اندازهگیری تعامل داشته باشند، تبلیغکنندگان کوچکتر احتمال کمتری دارند که این توانایی یا بودجه را برای تعامل با شریک دیگر داشته باشند. شبکههایی که میتوانند این نوع اندازهگیری را ارائه دهند، تبلیغکنندگان کوچکتر و متوسط بیشتری را به دست خواهند آورد.
پلتفرمهای رسانههای خردهفروشی برای به دست آوردن سهم دلار تبلیغات، باید تلاشهای فروش خود را بر توانایی اثبات اسناد، نه تنها بر روی پلتفرمهای خودشان، بلکه در سراسر اکوسیستم، مبتنی کنند. تبلیغکنندگان قبل از اینکه با یک شریک رسانهای جدید امضا کنند، میخواهند این اطمینان را داشته باشند که مدارک دادهای را که برای توجیه سرمایهگذاری نیاز دارند، دریافت خواهند کرد.
بهترین راه برای پیشی گرفتن از این امر این است که خردهفروشان با فناوریها و سایر خردهفروشان شراکت ایجاد کنند، یا تواناییهای خود را ایجاد کنند تا سپس آن قابلیت انتساب بزرگتر را در ابتدا به نمایش بگذارند. برای شبکه هایی که به سمت جلو حرکت می کنند، توانایی ارائه اندازه گیری و اسناد کل نگر آنها را از رقبای خود متمایز می کند.
همانطور که شبکههای رسانهای خردهفروشی همچنان به رشد خود ادامه میدهند، دستیابی به پتانسیل کامل آنها به این معنی است که میتوان آرامش خاطری را که تبلیغکنندگان میخواهند فراهم کرد: انتساب. در حالی که هزینه یکی از بالاترین نگرانیها برای تبلیغکنندگان خردهفروشی دیجیتال است، و رسانههای خردهفروشی نسبت به کانالهای دیگر گرانتر هستند، با اندازهگیری و اسناد مناسب، آنها مطمئن خواهند بود که ارزش پرداخت برای آن را دارد.