هفته پایانی آوریل، مشارکتهای هیجانانگیزی، راهاندازی کمپین و خدمات و حتی برخی قوانین و مقررات جدید در مورد هوش مصنوعی مولد برای استفاده آژانسها را به همراه داشت.
آکادیا
آکادیا آژانس رسانه ای رکورد برای کالیفرنیا پیتزا کیچن نام گرفت. این آژانس پیچیدگی بازار بزرگ در رسانه ها و تحلیل ها را همراه با ارزش های اصلی، سرعت و شفافیت ارائه خواهد کرد.
فراتر از پانزده ارتباطات
Beyond Fifteen Communications هفت مشتری جدید در سه ماهه اول 2023 به ارمغان آورد. آنها شامل Aviation Capital Group، Cerium Networks، Intera Oncology، Marshall B. Ketchum University، Surveillance Systems Incorporated، WeVideo و ارائه دهنده جهانی خدمات آزمایش، بازرسی و صدور گواهینامه هستند.
بریز
پلت فرم تعامل با مشتری Braze آزمایشگاه نوآوری 427 درجه خود را راه اندازی کرد. این آزمایشگاه متشکل از طوفان فکری حضوری، مجازی و ترکیبی است تا رشتههای مختلف را برای برندها گرد هم آورد.
گروه EGC
گروه EGC The EGC Edge را راهاندازی کرد، یک راهحل بازاریابی سفارشی با استفاده از ابزارهای تحلیلی پیشرفته و بینشهای متخصص. این راه حل، هوش تبلیغاتی رقابتی را در رسانه های دیجیتال و سنتی ارائه می دهد.
گاز گرفته
آژانس اجتماعی و خلاق پولی Gassed برنده Draft و Fabletics Europe به عنوان حساب های جدید شد. این آژانس از طریق بازاریابی خلاقانه پاسخ مستقیم برای هر دو شرکت رشد خواهد کرد.
گروه بازاریابی InnoVision
گروه بازاریابی InnoVision با GNF Worldwide برای ایجاد یک اتحاد بازاریابی جهانی همکاری می کند. این امر گروه بازاریابی را قادر می سازد تا توسعه فرانشیز جهانی را به لیست رو به رشد بخش ها و خدمات داخلی خود اضافه کند.
گروه کپلر
گروه Kepler توسط Versuni به عنوان شریک بازاریابی جهانی آمازون انتخاب شد. این مشارکت جدید 32.4 میلیون دلار برای گروه کپلر برای خرج کردن در کانال های مختلف آمازون، از جمله لیست های حمایت شده، تبلیغات جستجو و تلویزیون متصل فراهم می کند.
M&C Saatchi
M&C Saatchi به عنوان آژانس خلاق رکورد برای شبکه ملی انتخاب شد. این دو نیرو برای راهاندازی «ارتقای شبکه بزرگ»، کمپینی برای افزایش آگاهی در مورد بزرگترین تعمیرات اساسی شبکه در نسلها، که میلیونها خانه و کسبوکار در بریتانیا را قادر به استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر میکند، راهاندازی کردند.
مادر
Mother به عنوان آژانس خلاق جهانی جدید برای Jägermeister انتخاب شد. این آژانس مسئولیت حساب جهانی و جذب مشتریان جدید را با بالا بردن سطح آرزوی خود بر عهده خواهد داشت.
OKRP
OKRP توسط مترو توسط T-Mobile به عنوان آژانس رکوردش انتخاب شد. این آژانس به افزایش فروش خدمات پیش پرداخت مترو از طریق تلفن، اینترنت و ویژگی های همراه کمک خواهد کرد.
Periscope و Rise Interactive
جلمار، رهبر محصولات پاک کننده خانگی، دو نمایندگی Quad، Periscope و Rise Interactive را به عنوان نمایندگی های سابقه خود انتخاب کرد. این فروشگاهها برای جذب مخاطبان در تلویزیونهای خطی، برنامهای، جستجو، اجتماعی و وبسایت CLR، کار ارائه میدهند.
شورای روابط عمومی
شورای روابط عمومی دستورالعمل های جدیدی را در مورد استفاده اخلاقی از هوش مصنوعی مولد صادر کرد. دستورالعمل ها توسط یک کارگروه اخلاق و استاندارد به رهبری تدوین شده است مارک مک کلنان، مدیر کل پادکست C+C و Ethical Voices و همچنین آن گرین، مدیر و مدیر عامل G&S Business Communications.