به همان اندازه مهم، تمام این جزئیات فنی با لحنی اساسی پشتیبانی میشوند که به همان اندازه در نسل TikTok است – سریع، ارجاعدهنده، خود تحقیرکننده و بهطور ماهرانه پوچ است. همه اینها را کنار هم بگذارید و به نقطه ای می رسید که برای پلتفرم احساس طبیعی و ارگانیک می کند، نه یک تبلیغ نامناسب.
ادغام خالق
یکی از بزرگترین دلایل موفقیت این تبلیغ، ادغام ارگانیک آن با سازندگان محبوب TikTok بود. اما آنها فقط در نقش های قبلی مانند مشتری خشمگین یا کارمند شماره 1 جای کفش نداشتند. هیلتون آنها را در مراحل اولیه قرار داد و به آنها آزادی خلاقانه ای داد تا بتوانند کاری را که به بهترین شکل انجام می دهند، انجام دهند. علاوه بر این که به هیلتون اجازه میدهد تا از نبوغ خلاق اینفلوئنسرها قرض بگیرد، این امر تضمین میکند که فالوورهای موجود آنها دستهجمعی به تبلیغ میآیند تا ببینند اساساً چه چیزی به عنوان محتوای جایزه محسوب میشود.
الگو شکنی خلاقانه
به عنوان یک پلتفرم، TikTok در اصالت و شکستن قالب پیشرفت می کند. ایده یک تبلیغ 10 دقیقه ای در حال حاضر به خودی خود یک انحراف عظیم از هنجار است، اما الگوشکنی در اینجا متوقف نمی شود.
اگر آن نقطه تمام امید خود را به چیزی جز مفهوم «تبلیغی که خیلی طولانی است» بسته بود، بیشتر بینندگان به محض اینکه متوجه میشدند دقیقاً همین است، آن را کنار میکشیدند. درعوض، این نقطه همچنان انتظارات را نادیده می گیرد، و بیننده را به سفری غیرمنتظره و غیرقابل پیش بینی می برد.
با انجام این کار، آنها بینندگان را در تمام مدت زمان اجرا درگیر و مجذوب خود نگه داشتند و نقطه ای ایجاد کردند که به نوعی بیشتر از دو یا سه دقیقه احساس نمی شود.
در حالی که نرخ دقیق تکمیل آن نقطه به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نشده است، نظرات مملو از بینندگانی است که نشان میدهند چقدر متحیر شدهاند که متوجه شدهاند کل کار را به پایان رساندهاند. یکی از کامنتهای بسیار موافق گفت: «باید من را به تماشای کل این تبلیغ واداشت، در حالی که یکی دیگر گفت: «هرگز فکر نمیکردم یک TikTok 10 دقیقهای را تماشا کنم، اما اینجا هستیم.»
جلب توجه بیننده
همانطور که لکه پیش می رود، به تدریج شدت، قدم زدن و دفعات شکستن الگو افزایش می یابد. در پایان این نقطه، ما تغییرات متعددی در واقعیت داشتیم، جایی که از تماشای تبلیغات، به تماشای افرادی که متوجه میشوند در یک تبلیغ هستند، به تماشای افرادی که واقعاً در فرآیند ساخت تبلیغات هستند، به تماشای آن رفتهایم. افرادی که تبلیغ را ساخته اند، در مورد تبلیغ بحث می کنند، تا تماشای آن افراد که از اقامت در هیلتون لذت می برند – قبل از اینکه به ریمیکس موزیکال برادران گریگوری که خطوط دیالوگ را از کل نقطه نمونه می برد، به اوج خود برسند.