5 روشی که تبلیغ TikTok هیلتون بازی بازاریابی اجتماعی را تغییر داد

ICYMI: در ماه فوریه، هتل‌ها و استراحتگاه‌های هیلتون یک ویدیوی 10 دقیقه‌ای از TikTok منتشر کردند – بله، شما آن را به درستی خواندید – که بینندگان را به سفری گسترده برد، در ده‌ها مکان و ژانرهای مختلف، با حضور بیش از نیم دوجین TikTok محبوب. سازندگان.

این نقطه نه تنها در دو روز اول آنلاین خود حدود 4 میلیون بازدید به دست آورد، بلکه این سرعت در واقع شتاب گرفت، به طوری که این ویدیو در دو هفته اول به طور میانگین روزانه بیش از 2.2 میلیون بازدید داشت.

نامزدی نیز بسیار بالا بود، با حدود 500000 لایک و نزدیک به 30000 نظر در همان بازه زمانی. و مهمتر از همه، اشتیاق برای این نقطه کاملا بی نظیر بوده است. به بیان ساده، جمعیت وحشی شد.

چگونه زنجیره 104 ساله آجر و ملات که در عصر تبلیغات روزنامه‌ها شروع به کار کرد، رقابت را جهش کرد و 10 دقیقه توجه بی‌وقفه را از برخی از حواس‌پرت‌ترین بینندگان روی زمین خواست و احتمالاً خود را تقویت کرد. به عنوان مکان مورد علاقه ژنرال Z برای اقامت در سال های آینده؟

دلایل ساده، واضح و قابل تکرار هستند، اما برندها و آژانس‌هایی که فکر می‌کنند می‌توانند موفقیت این مکان را بدون انجام کارهای مشابه تکرار کنند، سخت در اشتباه خواهند بود. تنها کسانی که زمان و انرژی خود را برای درک و تعامل با مخاطبان خود در سطح عمیق‌تری به روش هیلتون سرمایه‌گذاری می‌کنند، می‌توانند نتایج شگفت‌انگیز خود را تکرار کنند.

روانی پلت فرم

هیلتون به جای انتخاب یک رویکرد چند پلتفرمی سریعتر و ارزان‌تر – ساختن یک ویدیوی عمودی عمومی و انتشار آن در همه جا – تصمیم گرفت ویدیویی بسازد که برای کانال اجتماعی خاصی که می‌خواستند در آن نفوذ کنند ساخته شده بود.

از ابتدا تا انتها، نقطه هیلتون با استفاده کارشناسانه از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که برنامه را در وهله اول محبوب کرده است، درک عمیقی از گرایش‌ها و فرهنگ TikTok نشان می‌دهد – چیزهایی مانند بخیه‌ها، دوئت‌ها و پرش‌های دائمی که به‌خاطر باقی مانده‌اند. روزهای 15 ثانیه ای پلتفرم ناگفته نماند تکنیک های رایج ویرایش مانند ضربه زدن دراماتیک و البته استفاده از یک اینفلوئنسر واحد که چندین شخصیت را در گفتگو با یکدیگر اجرا می کند.