مدیر عامل سابق نایک – اکنون مدیرعامل مازراتی – خرد بازاریابی را به اشتراک می‌گذارد

دیوید گراسو ممکن است نام آشنای نباشد، اما برندهایی که او رهبری کرده است مطمئناً همینطور هستند.

در طول 12 سال، گراسو به طور پیوسته در نایک در رتبه‌های بالاتری قرار گرفت و به عنوان مدیر بازاریابی برند در ایالات متحده شروع کرد، سپس بر بازاریابی آسیا و اقیانوسیه (از جمله المپیک 2008 پکن) نظارت کرد و متعاقباً تلاش‌های جهانی فوتبال نایک را رهبری کرد. در سال 2013، این شرکت Grasso را به CMO ارتقا داد، پستی که او به مدت سه سال در آن حضور داشت. گراسو در مرحله بعد مدیرعامل و رئیس کانورس شد – برند قدیمی و قدیمی که نایک در سال 2003 به قیمت 305 میلیون دلار خرید و تا سال گذشته درآمدی معادل 2.35 دلار داشت.