کشف کنید که پارک سنت لوئیس از واقعیت افزوده برای تشویق کاوش در حومه مینیاپولیس استفاده می کند

هدف سازمان بازاریابی مقصد Discover St.

این کمپین واقعیت افزوده دارای آثار هنری آدام تورمن، هنرمند سنت لوئیس پارک است و توسط آژانس تجربه همهجانبه REM5 Studios ایجاد شده است. این به ساکنان و بازدیدکنندگان پارک سنت لوئیس و دره طلایی اجازه می‌دهد یک کد QR را روی پوسترها، کارت‌پستال‌ها و کیوسک‌ها اسکن کنند تا به لنز واقعیت افزوده در اپلیکیشن موبایل اینستاگرام دسترسی پیدا کنند.

تریش فاستر، مدیر بازاریابی Discover St. . استودیو REM5 آثار هنری رنگارنگ هنرمند ساکن آدام تورمن را برداشت و یک فرار مجازی واقعیت افزوده ایجاد کرد که دقیقاً این کار را انجام می دهد. ما همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای جذب بازدیدکننده هستیم و فکر می‌کنیم این تحول بعدی در بازاریابی مقصد است.»

به عنوان بخشی از این کمپین، کارت پستال‌ها برای ساکنان، مشاغل و برنامه‌ریزان جلسات و رویدادها در حومه پارک سنت لوئیس و دره طلایی ارسال شد، در حالی که کیوسک‌ها در هتل‌های محلی و سایر مقاصد نصب شده‌اند. آثار هنری کمپین همچنین در انواع نشریات چاپی نمایش داده خواهد شد.

تصویر

هنگامی که شخصی کد QR را اسکن می کند، لنز در برنامه اینستاگرام ظاهر می شود و آنها می توانند برای اطلاع از مقاصد مختلف در منطقه، مانند مرکز استراحت پارک سنت لوئیس و مرکز طبیعت وست وود هیلز، روی فرمان ها ضربه بزنند.

پس از اینکه شخصی این تجربه را کامل کرد، کدی را دریافت می‌کند که می‌تواند در وب‌سایت Discover St. Louis Park وارد شود تا پیشنهادات ویژه را در مشاغل اطراف دریافت کند. افراد همچنین می‌توانند سرنخ‌های پنهان را در تجربه رمزگشایی کنند تا رمز دومی را باز کنند که می‌توانند برای شانس بردن جایزه به سازمان بازاریابی ایمیل بزنند.

مردم برای دسترسی به این تجربه AR نیازی به سفر به مینه سوتا ندارند. آنها می‌توانند روی پیوندی در وب‌سایت Discover St.