اسنپ ​​چت دافت پانک را با تجربیات AR در سراسر جهان جشن می گیرد

نسخه دهمین سالگرد خاطرات با دسترسی تصادفی Daft Punk جمعه منتشر می شود. برای این جشن، استودیوی AR اسنپ چت با تیم خلاق این نوازنده همکاری کرد تا مجموعه‌ای از تجربیات واقعیت افزوده به نام «Daft Punk: Memories Unlocked» ایجاد کند.

از روز چهارشنبه، کاربران اسنپ چت می توانند آثار هنری آلبوم خاطرات با دسترسی تصادفی را با دوربین اسنپ چت اسکن کنند تا یک لنز AR “کلاه کریستالی” را فعال کنند که باعث می شود کلاه دافت پانک کریستالی روی صفحه نمایش در واقعیت افزوده ظاهر شود. این لنز همچنین به مردم اجازه می‌دهد به آهنگ دفت پانک به نام Horizon گوش دهند. اگر کاربران در حالی که لنز فعال است، دوربین جلوی دستگاه خود را تغییر دهند، می‌توانند در حین گوش دادن به آهنگ از کلاه ایمنی کریستالی استفاده کنند.

Donatien Bozon، مدیر استودیوی AR اسنپ چت، گفت: «وقتی در اوایل سال جاری با تیم خلاق و مدیریت Daft Punk ملاقات کردیم، بلافاصله متوجه علاقه آنها به واقعیت افزوده شدیم. این فناوری به ما این امکان را می دهد که تجربه پیرامون یک اثر هنری را غنی کنیم و تعاملات خلاقانه و خلاقانه ای بین یک هنرمند و مخاطبانش ایجاد کنیم. ما بسیار با تیم دافت پانک همکاری کرده‌ایم و برای طرفداران برای کشف تجربیات واقعیت افزوده ایجاد شده در آلبوم کالت، خاطرات دسترسی تصادفی، بسیار هیجان‌زده هستیم.”

تصویر

یک شکار لاشخور در سراسر جهان از پنجشنبه در 10 مکان در سراسر جهان مانند پاریس، نیویورک و لندن آغاز خواهد شد. مختصات GPS در پروفایل های رسانه های اجتماعی Daft Punk به اشتراک گذاشته می شود تا به طرفداران بگوید کجا باید بروند. وقتی طرفداران به مکان‌های صحیح می‌رسند، می‌توانند یک لنز Daft Punk ویژه را در برنامه Snapchat فعال کنند که در چرخ فلک لنز برنامه ظاهر می‌شود.

در نهایت، از پنجشنبه تا 28 می، مردم می‌توانند یک کد QR را در بیلبوردهای با مضمون دافت پانک در شش کشور اسکن کنند تا به لنز AR کلاه کریستالی دسترسی پیدا کنند و به آهنگ «Horizon» گوش دهند.