Scope3 پلاگین جدید Climate Shield را برای DSP ها راه اندازی کرد

شرکت مشاوره داده های برنامه ای متمرکز بر پایداری، Scope3 ابزار جدیدی را برای پلتفرم های طرف تقاضا که به دنبال یافتن پایدارترین و کارآمدترین مسیر برای رسانه هستند، توسعه داده است: Climate Shield.

این فناوری که در 10 مه منتشر شد، با DSP ها ادغام می شود تا به خریداران رسانه اجازه دهد ناشران با کربن بالا را مسدود کنند، با هدف کاهش ردپای کربن کل خرید رسانه در وب باز. به گفته برایان اوکلی، یکی از بنیانگذاران Scope3، برای اکثر DSP ها، در کنار ابزارهای ایمنی برند زندگی می کند و به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا Climate Shield را به روشی مشابه روشن و خاموش کنند.

O’Kelley گفت: “در حالت ایده آل، این پیش فرض برای همه چیز است.” “مثل اینکه ایمنی برند باید پیش فرض باشد.”

O’Kelley توضیح داد که فناوری Scope3 ناشران با بالاترین انتشار را از مجموعه موجودی حذف می کند، که بسیاری از آنها وب سایت هایی “ساخته شده برای تبلیغات” هستند که به هر حال کارایی زیادی به تبلیغ کنندگان ارائه نمی دهند. از این نظر، به عنوان راه حلی در سمت تقاضا برای کاهش کربن عمل می کند، به همان روشی که PMP سبز در سمت عرضه انجام می دهد.

ابزارهایی مانند Climate Shield بخشی از تلاش گسترده‌تر در اکوسیستم فناوری تبلیغاتی برای رسیدگی به انتشار کربن و واسطه‌های اضافی از طریق بهینه‌سازی مسیر عرضه (SPO)، بهینه‌سازی مسیر تقاضا و بازارهای خصوصی سبز هستند. SPO در 18 ماه گذشته سرعت خود را افزایش داده است و The Trade Desk ابزار خرید مستقیم OpenPath خود را معرفی کرد و به دنبال آن تلاش‌های مشابهی از سوی SSPهایی مانند Magnite و PubMatic انجام شد.

اگرچه تلاش های Scope3 تمرکز متفاوتی دارد. اوکلی توضیح داد: “ما واقعاً در تلاش برای حل مستقیم SPO نیستیم.” ما در حال تلاش برای جلوگیری از خطرات آب و هوایی هستیم. بنابراین سایت هایی که واقعاً بد هستند […] ما در تلاش برای یافتن بهترین مسیر برای آنها نیستیم. ما فقط می گوییم آنها را از برنامه خود بردارید زیرا مسیر خوبی وجود ندارد. موجودی‌هایی وجود دارد که می‌دانیم مزخرف است.»

با این حال، بسیاری از این تلاش‌ها در جهت بهره‌وری از ابزارهای مشابه استفاده می‌کنند و به نتایج مشابهی دست می‌یابند: وب‌سایت‌های «ساخته شده برای تبلیغات» کمتر و واسطه‌های کمتر بین خریدار و فروشنده.

مت پروهاسکا، مدیر عامل و مدیر مشاور پروهاسکا، به Adweek گفت: «تمام تلاش‌ها در SPO و DPO مطمئناً به کاهش تعداد توقف‌ها کمک می‌کند. «این فقط بخشی از یک حرکت گسترده‌تر است که بتوانیم هزینه‌های کلاهبرداری ضایعاتی را حذف کنیم، و – به هر حال – مصرف کربن. ما تلاش های همه را برای رسیدن به ما تحسین می کنیم [net] در اسرع وقت صفر می شود زیرا همه ما در حال مسابقه با زمان هستیم.