کرم لایه بردار درمومدیک _30 میلی لیتر_ – داروخانه آنلاین مرهم خانه

لایه بردارها در انواع مختلفی مانند کرم، ژل، اسکراب، سرم و لوسیون تولید میشوند؛ که رایج ترین آنها از نوع کرم و اسکراب میباشند. اما استفاده از انواع AHA با اندازه مولکولهای متفاوت جهت نفوذ به لایههای مختلف پوست و لایهبرداری از آنها در یک کرم لایه بردار رایج بوده و در این بین تارتاریک اسید، وظیفه لایهبرداری از بالاترین لایه پوست را برعهده میگیرد.

مهمتر اینکه اثرگذاری کرم های ضدلک و سایر کرمهایی که برای جوانسازی پوست و از بین بردن چین و چروک استفاده میکنید را بیشتر کرده و باعث جذب و نفوذ کرم به قسمتهای زیرین پوست میشود . این اسیدها محلول در چربی هستند میتوانند تا عمق فولیکولهای مو نفوذ کنند و چربی اضافی و سلولهای مرده را از درون منافذ پوستی خارج سازند. کرم لایه بردار مناسب پوستهای حساس و آسیب دیده از سری محصولات کرمهای لایه بردار پوستهای خشک است و برای لایه برداری از پوستهای حساس و آسیب دیده نیز بکار میرود، بدلیل لایه برداری ملایم، پوست را بدون ایجاد التهاب، قرمزی و سوزش لایه برداری کرده و باعث آرامش پوستهای حساس و آسیب دیده میشود.

نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که لایه برداری پوست چه مکانیکی و چه شیمیایی باعث تحریک پذیرتر شدن آن نسبت به نور آفتاب می شود و لذا مصرف کرم های ضد آفتاب و پرهیز از قرار گرفتن به طور مستقیم در برابر نور آفتاب توصیه می شود. ، عملکرد کرم لایه بردار پوست به چه صورت است؟

کرم لایه بردار پوست خشک و حساس از برند تالگو، یک لایه بردار ملایم است که بطور موثر پوست را بدون ایجاد التهاب و آزردگی لایه برداری میکند و یکی از بهترین و موثرترین کرمهای لایه بردار، برای پوستهای خشک و حساس است که علاوه بر لایه برداری از پوست صورت باعث آرامش و بازسازی مجدد پوست و بدلیل آبرسانی به پوستهای خشک، باعث نرمی و یکنواختی رنگ پوست شده و به رفع زبری پوست بسیار کمک میکند تا دوباره زیبایی و طراوت به پوست بازگردد. کرم لایه بردار درمو مدیک موجب حفظ عملکرد طبیعی و آرامش پوست شده و به همسان سازی رنگ محل جوش و لکهای پوستی با پوست طبیعی کمک می کند.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد قیمت کرم اسکراب لایه بردار 5040 لطفا به بازدید از وب سایت ما.