تفاوت کرم مرطوب کننده و آبرسان

همچنین اوره 5% در ترکیابت کرم دیده میشهکه باعث میشه به راحتی در عمق لایه شاخی نفوذ کرده و مقادیر فراوانی آب را به خود جذب و برای مدت طولانی نگهداری کنه.وقتی این کرم رو میزنی کاملا پوست دست و صورت رو نرم میکنه و بعد از چند هفته استفاده مداوم تاثیرش به خوبی دیده میشه.

کرم مرطوب کننده مدل سیکالفت از کمپانی فرانسوی اون، با بافت نرم و سبک جزو محصولات بینظیری است که برای پوستهای حساس و آسیب دیده پیشنهاد میشود. پوستهای حساس بیش از سایر پوستها در معرض آسیب قرار دارند. کرم مرطوب کننده و آبرسان دو محصول کاملا متفاوت و مجزا هستند که هر یک کارایی جداگانه دارند. با بررسی مشخصات میتوانید محصول دلخواهتان را با کمترین قیمت ثبت سفارش و خریداری کنید. سپس از زیرشاخههای آن محصولات مرتبط را مشاهده کنید.

برای خرید انواع محصولات بهداشتی مراقبتی نظیر کرم مرطوب کننده با بهترین قیمتها از سایت اینترنتی الانزا، میتوانید از صفحه نخست سایت، وارد دستهبندی بهداشتی مراقبتی شوید. برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . برند معتبر استرالیایی کیو وی یکی از کمپانیهای قدرتمند در تولید محصولات بهداشتی مراقبتی است. کرم مرطوب کننده مدل سافت این برند دارای ویتامین E و روغن جوجوبا است.

کرم مدل سن سی بیو برند فرانسوی بیودرما چه موقع کرم مرطوب کننده بزنیم یکی از بهترینهاست. از آنجایی که این مدل کرمها فاقد چربی هستند، چربی پوست را تشدید نمیکنند، علاوه بر این رطوبت فوقالعادهای به پوست میرسانند. توجه داشته باشید که از محصولاتی که دارای عطر و اسانس هستند به هیچ عنوان استفاده نکنید، چرا که پوست را تحریک میکنند. هنگام خرید این محصولات به چه مواردی باید دقت داشته باشید؟ توجه نمایید که بسته به شرایط پوستی خودتان میتوانید روزانه یک الی دو بار از مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید اما حتما قبل از استفاده از این محصولات صورت خود را با دقت و تمیز با انواع مختلف شوینده های مخصوص صورت بشویید تا بتوانید آلودگی ها و ذرات باقیمانده آرایش از روی پوست صورت خودتان پاک کنید.