قابل بررسی در سایت فروشگاه آنلاین لیلیوم

کرم پودر میبلین شماره 30 با پایه رنگ شنی، برای پوستهای گندمی و متوسط مناسب است و همچنین رنگدانههای قوی این محصول موجب شده تا ماندگاری آن نیز بالاتر برود. این نوع کرمپودر با ماندگاری بالای 16 ساعت دارای پوششدهی بالایی است که استفاده از آن در طول روز ماسیدگی به کرم پودر چیست همراه نخواهد داشت. برخی فروشگاه های اینترنتی با فروش محصولات فیک، ارزان قیمت و یا تاریخ گذشته باعث نارضایتی مصرف کنندگان می شوند اما با خرید از عسل بانو این اطمینان را خواهید داشت که محصول اورجینال با قیمت مناسب و دارای تاییدیه وزارت بهداشت دریافت می کنید. چراکه استفاده از رنگهای روشن برای سفیدکردن پوست، کاملا غیرحرفهای است و نهتنها به زیبایی پوست شما کمکی نمیکند، بلکه تاثیر کاملا منفی بر آن خواهد داشت.

این نوع محصول دارای بسته بندیهای متنوعی است که می توانید آن را به صورت ظرفی، فشرده و یا تیوپی در فروشگاه ها پیدا کنید. همچنین برای پوشاندن خطوط ریز و نیز لکهای صورت باید از نوع پوشش متوسط آن استفاده کنید و با پوشش کم آنها پوشانده نمیشوند. انواع مختلف آن از پوشش طبیعی تا پوشش دهی کامل، جلوه نهایی مات تا براق و از نوع مایع تا استیکی جلوی شما قرار دارند و شما باید بتوانید بهترین را انتخاب کنید. هنگام خرید آن باید به دنبال محصولی باشیم که نه تنها پوششی بی عیب و نقص ایجاد کرده و صورت را زیباتر کند، بلکه باید عیوب روی پوست مانند لکههای تیره، جای جوش و غیره را نیز بپوشاند.

اگر عیوب ریز دیگر صورت تان با کرم پودر پوشیده نشدند، می توانید از یک مقدار کانسیلر استفاده کنید. این محصول با جوانسازی محسوس پوست و فناوری محافظت از پوست spf 30 از پوست صورت در برابر اشعه های مضر آفتاب حفاظت می کند. افراد با پوستهای خشک نیز نباید از این نوع استفاده کنند، زیرا پودر نمیتواند خطوط و چروکهای پوستی را پر کرده و درنتیجه وضوح آنها بیشتر شده و پوست حالت کیکی پیدا میکند. اگر دارای پوستی چرب هستید، این نوع، یکی از بهترین انتخابها برای شما خواهد بود.

بهترین گزینه برای کسانی که دارای پوست خشک هستند انتخاب کرم با پایههای آبرسان، مرطوب و درخشان کننده است. اگر دارای پوستی خشک هستید و میخواهید برای مدت بسیار طولانی کرم پودر بر روی صورتتان بماند، نوع کرمی بهترین انتخاب برای شما است. اما بخاطر داشته باشید که اگر پوستی بسیار چرب دارید، کرم پودر پودری پس از گذشت مدتی تکه تکه میشوند. این محصول به پوشش عیوب پوست، به حداقل رساندن منافذ پوستی و طبیعی تر کردن رنگ پوست و به طور کلی بی عیب و نقص کردن پوست کمک میکند.