چگونه رسانه های اجتماعی و رسانه های خرده فروشی می توانند به صورت همزیستی همزیستی کنند؟

همچنین مخاطب هدف خود را در نظر بگیرید. دسترسی به مصرف‌کنندگان جوان‌تر در رسانه‌های اجتماعی آسان‌تر است، در حالی که مصرف‌کنندگان مسن‌تر در خرده‌فروشان مورد اعتماد خود خواهند بود. در نهایت، ویژگی های ستاره محصول خود را در نظر بگیرید: اگر از نظر بصری جذاب باشد (به عنوان مثال، لباس، زیبایی، مسافرت، لوکس)، پس به خوبی به رسانه های اجتماعی کمک می کند، در حالی که یک دسته بندی روزمره کمتر سکسی اما ضروری تر مانند خواربارفروشی ممکن است در خرده فروشی عملکرد بهتری داشته باشد. رسانه ها. (RMN ها همچنین تحویل یک روزه کالاهای بسته بندی شده مصرفی را ارائه می دهند، اما شبکه اجتماعی می تواند به زودی در این مورد کمک کند!)

باز هم، اینها انتخاب های باینری نیستند. ابزارهای تبلیغات دیجیتال مدت‌هاست که در ویژگی‌های رسانه‌های اجتماعی تعبیه شده‌اند (تبلیغات سوایپ به بالا در استوری اینستاگرام یا ادغام Shopify با TikTok را در نظر بگیرید)، و مشارکت‌های جدید به طور منظم ظاهر می‌شوند. در NewFronts هفته گذشته، TikTok Pulse Premiere را راه‌اندازی کرد، که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد مارک‌های خود را مستقیماً پس از محتوای ممتاز ناشران برتر مانند BuzzFeed و Condé Nast قرار دهند. TikTok همچنین امسال یک ویژگی تبلیغات جستجوی پولی را در نسخه بتا برای تبلیغ‌کنندگان عرضه کرد که مستقیماً با Google، Bing و Instagram رقابت می‌کند (که اکنون نتایج جستجو را به عنوان مکان تبلیغاتی نیز ارائه می‌دهد). من فرصت بزرگی برای TikTok می بینم که با Instacart یا Walmart برای تحویل همان روز محصولات خریداری شده در تبلیغات ویدیویی TikTok قابل خرید شریک شود.

همه این ادغام ها مرزهای اطراف آنچه را که جستجوی پولی در نظر گرفته می شود از بین می برند. سوال باقی مانده این است: آیا شبکه اجتماعی یک رویکرد هدف‌یابی خاص کلمه کلیدی را برای تبلیغ‌کنندگان ایجاد می‌کند یا صرفاً بر محتوای محصول مانند بسیاری از پیشنهادات محصول حمایت شده در رسانه‌های خرده‌فروشی تکیه می‌کند؟

برندهایی که ما با آنها کار می کنیم به ما نیاز دارند تا با چشم انداز رسانه ای در حال تغییر سازگار شویم، زیرا آنها با تغییر تقاضای مصرف کنندگان سازگار می شوند. یک رویکرد بازاریابی همه‌کانالی مناسب، راه‌حل‌های اجتماعی و RMN را ادغام می‌کند تا از نقاط قوت هر پلتفرم استفاده کند و به طور موثر در مراحل مختلف سفر خرید به مشتریان برسد.