از نظر پیشروی NBCU، خریداران رسانه نیز هشداری به Adweek نمیدادند.
برخی از خریداران به دلیل روابط مداوم با NBCU ترجیح دادند اظهار نظر نکنند. با این حال، یکی از آنها که ناشناس صحبت میکرد، خاطرنشان کرد که انتظار «هیچ اختلالی» در رابطه با یاکارینو و مارشال برای ادامه نظارت بر روابط مشتریان شرکت نداشتند.
خریدار دیگری این بیانیه را تکرار کرد و افزود که هر گونه اثرات بلندمدت “TBD” است.
Comcast جانشین Shell را معرفی نکرده است، اما ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری در مورد طرح جانشینی در طی تماس درآمد Comcast در روز پنجشنبه ارائه شود.