چگونه خروج جف شل، مدیر عامل NBCU روی پیشرو تأثیر می گذارد

مدیر عامل NBCUniversal، جف شل، روز یکشنبه از Comcast اخراج شد، یک تحول خیره کننده تنها سه هفته قبل از هفته پخش تلویزیون، شروع سنتی فصل فروش که NBCU در سال گذشته 7 میلیارد دلار تعهدات تبلیغاتی به ارمغان آورد.

شل به دنبال آنچه “رابطه نامناسب با یک زن در شرکت” توصیف شد، از نقش خود کنار گذاشته شد.

برایان رابرتز، مدیرعامل Comcast و مایک کاوانا، رئیس جمهور، در یادداشتی به همه کارکنان نوشتند که از به اشتراک گذاشتن خبر خروج شل “ناامید” شدند.

ما این شرکت را بر اساس فرهنگ یکپارچگی بنا کردیم. هیچ چیز مهمتر از نحوه رفتار ما با یکدیگر نیست. برای ایجاد یک محل کار ایمن و محترم باید روی رهبران خود حساب کنید. هنگامی که اصول و سیاست های ما نقض می شود، ما همیشه به سرعت حرکت می کنیم تا اقدامات مناسب را انجام دهیم، همانطور که در اینجا انجام داده ایم.

تیم ارشد شل، از جمله مارک لازاروس، که بر کسب و کارهای تلویزیونی و استریم NBCU نظارت می کند، اکنون به کاوانا گزارش خواهند داد.

شل در کنار لیندا یاکارینو، رئیس تبلیغات و مشارکت های جهانی، نقش برجسته ای در ارائه اولیه سال 2022 ایفا کرد. NBC بار دیگر هفته را طی رویدادی رادیو سیتی موزیک هال در دوشنبه، 15 می آغاز خواهد کرد.

«همه ما در حال حرکت هستیم و مشتاقانه منتظر استقبال طرفداران و شرکای بازگشت به رادیو سیتی هستیم. یکی از سخنگویان NBCU به Adweek گفت: کل شرکت ما چیزهای زیادی در زمینه سرگرمی، اخبار، ورزش، فیلم، پخش جریانی و موارد دیگر ساخته است و ما هیجان زده هستیم که قدرت یک پلتفرم NBCUniversal را به اشتراک بگذاریم.

اگرچه ارائه سال گذشته شل و یاکارینو را به نمایش گذاشت، اما امسال همیشه یاکارینو و مارک مارشال، رئیس فروش تبلیغات NBCU و مشارکت مشتریان را به نمایش گذاشت. حتی قبل از برکناری او، نقش شل باید “تصمیم گیری شود”.

سخنگوی مارشال افزود: مارشال که در ژانویه به سمت مدیر فروش آگهی ارتقا یافته بود، همیشه قرار بود “نقش برجسته” را در پیش رو داشته باشد. در همین حال، دامپزشک 11 ساله NBCU Yaccarino نقش بزرگتری را در تمرکز بر روندهای مصرف کننده و جایی که بازار در حال حرکت است، ایفا خواهد کرد.

علاوه بر ارائه اولیه، سخنگوی این شرکت خاطرنشان کرد که این شرکت همچنین در حال آماده شدن برای BravoCon است که در ماه نوامبر در لاس وگاس برگزار می شود و حضور آن در Cannes Lions، جایی که شرکت در مورد المپیک 2024 و فرصت ها در حوالی برنامه Saturday Night Live صحبت خواهد کرد. پنجاهمین سالگرد، در سال 2025.