پدرگرایی هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی و پاسخ نیجریه به تسلا

آیا به توصیه های پزشکی تولید شده توسط هوش مصنوعی اعتماد دارید؟ این سوالی است که در این هفته در سرفصل های بیشتری مطرح شد و اعلام کرد که هوش مصنوعی می تواند طیف وسیعی از بیماری ها را تشخیص دهد. مفهوم اغلب این است که آنها بهتر، سریعتر و ارزانتر از متخصصان پزشکی هستند.

اما بسیاری از این فناوری ها مشکلات شناخته شده ای دارند. آنها بر روی داده های محدود یا مغرضانه آموزش دیده اند و اغلب برای زنان و افراد رنگین پوست به خوبی برای مردان سفیدپوست کار نمی کنند.

و یک مسئله دیگر وجود دارد. از آنجایی که این فناوری‌ها شروع به نفوذ در مراقبت‌های بهداشتی می‌کنند، محققان می‌گویند که ما شاهد افزایش چیزی هستیم که به عنوان پدرگرایی هوش مصنوعی شناخته می‌شود. ترس این است که پزشکان به بهای تجارب زیسته خود بیمار و همچنین قضاوت بالینی خود تمایل به اعتماد به هوش مصنوعی داشته باشند. داستان را کامل بخوانید.

– جسیکا حمزلو

داستان جسیکا از The Checkup است، خبرنامه هفتگی او به شما اطلاعاتی در مورد همه چیزهای بیوتکنولوژی می دهد. ثبت نام تا هر پنجشنبه آن را در صندوق پستی خود دریافت کنید.

این کارآفرین نیجریه ای EV امیدوار است که با تسلا روبه رو شود

نیجریه ای ها به صف های طولانی برای بنزین و نوسانات شدید کرایه اتوبوس عادت کرده اند. اگرچه این کشور بزرگترین تولید کننده نفت آفریقا است، ساکنان آن از عرضه ثابت سود نمی برند.