چگونه CMOها در Strava، Vimeo و GitLab از هوش مصنوعی برای افزایش درآمد استفاده می کنند

بر اساس گزارش مدیران ارشد مالی در نشست Activate Summit در سانفرانسیسکو این هفته که توسط پلتفرم بازاریابی بین کانالی Iterable برگزار شد، شرکت‌های جامعه محور مانند GitLab، Strava و Vimeo به طور فزاینده‌ای فرصت‌های بیشتری با هوش مصنوعی برای افزایش درآمد پیدا می‌کنند.

اشلی کرامر، مدیر ارشد بازاریابی GitLab در مصاحبه ای با Adweek می گوید: «شرکت هایی که سریعتر از هوش مصنوعی استفاده می کنند، شاهد رشد درآمد خواهند بود. و شرکت‌هایی که آن را در محصولات خود می‌سازند، محصولاتی خواهند بود که در نهایت برنده می‌شوند.»

در حالی که هوش مصنوعی در حال دست زدن به چندین لایه از مشاغل شرکت ها است، از تولید محتوا گرفته تا مدل سازی مشتری و سفارشی کردن سفرهای کاربر، کارآمدتر کردن گردش کار و صرفه جویی در زمان و هزینه، همچنان نگرانی هایی در مورد حفظ حریم خصوصی داده ها و مالکیت محتوا وجود دارد.

به گفته کرامر، برای شرکت‌های عملیات توسعه مانند GitLab، که مشتریان آن شامل ایرباس، نزدک، UBS و گلدمن ساکس هستند، مدل‌های هوش مصنوعی در مجموعه فناوری بازاریابی و داده‌های فروش آن تعبیه شده است تا بهره‌وری را افزایش داده و در زمان صرفه‌جویی کند.

به عنوان مثال، مدل‌های هوش مصنوعی به GitLab کمک کرد تا مشتریان را به گروه‌هایی مانند کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط ​​و شرکت‌های سازمانی تقسیم کند.

این برای افزایش بهره وری است که سپس برای مشتریان ما به دلار تبدیل می شود.

اشلی کرامر، CMO، GitLab

کرامر گفت: «برای مدت طولانی، تعیین اینکه چه چیزی واقعاً کارآمدترین و مؤثرترین لوله را برای SMB ها هدایت می کند، برای ما سخت بود. با ساخت این مدل‌های هوش مصنوعی، ما توانستیم بهترین سرنخ‌ها را ببینیم که چه چیزی سریع‌تر تبدیل می‌شود، چه چیزی به کمترین میزان فروش نیاز دارد.»

ابزارهای هوش مصنوعی فعلی GitLab همچنین به توسعه‌دهندگان کمک می‌کند تا کدهای خود را سریع‌تر بنویسند، کد پیشنهادی به آنها ارائه دهند، کد را بررسی کنند و بررسی‌های کیفیت را خودکار کنند.

کرامر گفت: مقدار زمانی که مدل‌های هوش مصنوعی در GitLab صرفه‌جویی کرده‌اند «غیرقابل اندازه‌گیری» است. با این زمان ارزشمند، کارکنان انرژی بیشتری را به مشتریان سازمانی که نیاز به تعامل انسانی بیشتری دارند، هدایت می کنند.

“این برای افزایش بهره وری است، که سپس به دلار برای مشتریان ما تبدیل می شود و منجر به رشد درآمد داخلی می شود.”