صاحبان گربه رنج کشیده در تبلیغات شبا هر کاری را برای عشق انجام می دهند

همزیستی مسالمت آمیز با یک گربه یک مسئله سازش است، اما اکثر صاحبان حیوانات خانگی پذیرفته اند که معمولاً آنها هستند که فداکاری می کنند. از این گذشته، گربه سانان محبوب بیش از حد مشغول کار تمام روز خود یعنی ناز بودن هستند.

در جدیدترین کمپین خود، برند غذای گربه مریخ، شبا، تغییرات عمده زندگی را که دوستداران گربه برای دوستان پشمالوی خود انجام می دهند، مورد تمسخر قرار می دهد. “You’ll Do Anything for a Kitten” که توسط آژانس بریتانیایی AMV BBDO ایجاد شده است، نشان دهنده عرضه غذای جدید این برند Perfect Portionism Wet Kitten Food است.

با نظرسنجی اخیر شبا که نشان می‌دهد از هر 4 صاحب Gez Z، 1 نفر به گربه‌های خود آلرژی دارند، مجموعه‌ای از شورت‌های طنز نشان دهنده ارادت والدین مختلف گربه‌ها هستند. ویدئوها با نماهایی از صاحبان گریان، متورم و آشکارا آلرژیک به پایان می رسد که با تحسین به بچه گربه های کرکی خود خیره می شوند.

فداکاری هایی که برای عشق می کنیم

ژان پل یانسن، معاون بازاریابی در Mars Petcare می‌گوید: «والدین بچه گربه‌های جدید برای جلب محبت گربه‌شان تلاش زیادی می‌کنند. به همین دلیل است که برند شبا پیشنهادات غذای گربه خود را با غذای خیس گربه پرفکت پرفکت شیبا گسترش داده است و به والدین حیوانات خانگی اجازه می دهد از همان ابتدا به گربه ها آنچه را که می خواهند بدهند.

غذای شبا کیتن با طعم مرغ مرزه و ماهی سالمون لطیف عرضه می شود و جویدن آسان و مغذی برای بچه گربه های در حال رشد است. آنها در خرده فروشی هایی مانند Amazon، Chewy، Walmart و PetSmart در دسترس خواهند بود.

این کمپین در رسانه های اجتماعی و همچنین روی صفحه نمایش های خارج از خانه در نزدیکی داروخانه های بزرگ در شهر نیویورک اجرا خواهد شد.

وام:

مشتری: Mars Pet Nutrition
برند: شبا
نام مشتری: فرناندو سیلوا، لیز فرانک، برناردو سیموئز و کورین کوردل
آژانس خلاق: AMV BBDO
مدیران ارشد اجرایی: نیکلاس هالی، ناجا لوسگوت
مدیران خلاق: پولینا زابرودسکایا، آندره سالوویچ
تیم خلاق: ریچل تویدی، جیمی چانگ
تیم برنامه ریزی آژانس: فیبی فیلدینگ، کری بویز، لولا نیس
تیم حساب آژانس: آلیس لیندسی، ریچارد میچل، پاپی ویلسون، لورا بالفور
تهیه کننده آژانس: لیندسی هیوز، کیران سادلر
تهیه کننده هنری: سوفی الیوت
طراح آژانس: Marion Rossignol, Mario Kerkstra
آژانس رسانه ای: EssenceMediacom
شرکت سازنده: Biscuit Filmworks
کارگردان: آنجلو سریسارا
شرکت تولید کننده: تام فورد
ویراستار: امزک ولادیسلاو
شرکت پس از تولید: شماره 8
تهیه کننده پس از تولید: گلن پرسیوال
درجه: تیم اسمیت
صوتی پس از تولید: شماره 8
طراح صدا: جورج کسل
آژانس روابط عمومی: وبر شاندویک USD