شفافیت بیشتر در مورد موجودی و اندازه گیری در Upfronts

در حالی که اعتصاب نویسندگان جلوه های تلویزیونی پرشور امسال را کاهش می دهد، خریداران رسانه دلیلی برای جشن گرفتن دارند. خریداران در فضای تلویزیون متصل به Adweek می‌گویند که بالاخره اطلاعات دقیق‌تری در مورد نمایش‌هایی که تبلیغات مشتریانشان اجرا می‌شود دریافت می‌کنند.

دلارهای تبلیغ‌کننده مخاطبانی را دنبال می‌کنند که محتوای بیشتری را در جریان تلویزیون تماشا می‌کنند، اما روند خرید تلویزیون متصل هنوز به طور قابل توجهی با تلویزیون خطی متفاوت است. و پخش‌کننده‌ها در به اشتراک گذاشتن اطلاعات بیش از حد با طرف خرید خودداری کرده‌اند، زیرا نگرانی‌هایی در مورد انتخاب موجودی کالا توسط خریداران و همچنین مسائل مربوط به حریم خصوصی و نظارتی وجود دارد.

هنگامی که گروه رسانه ای Omnicom ابتکار استانداردسازی CTV خود را در اکتبر 2021 با هدف کمک به خریداران برای دریافت داده های منسجم تر و کامل تر از ناشران راه اندازی کرد، شش شرکت رسانه ای بزرگ سیگنال هایی را در 10 متغیر در مورد موضوعات موجودی، مخاطبان و تقلب ارائه نکردند.

تا آگوست 2022، دیزنی، AMC، پارامونت، برادران وارنر، NBCU و فاکس سیگنال‌هایی را برای حداقل یک متغیر ارائه می‌کردند، اگرچه هیچ کدام سیگنال‌ها را برای همه ارائه نمی‌داد.

بریت تراویس، سرپرست سرمایه‌گذاری ویدئویی در آژانس دارویی متمرکز Eversana Intouch، گفت: «همیشه یک نقطه پایانی وجود داشت که شرکا می‌دانستند که باید به اشتراک بگذارند. سیگنال های بیشتری نسبت به سال گذشته به اشتراک بگذارید.

تراویس افزود: «مردم دیگر یکسره «نه» نمی‌گویند.

در حالی که ناشران و خریداران دیگر در بن بست نیستند، اطلاعات هنوز وجود ندارد. به عنوان مثال، Method Media Intelligence، یک شرکت فناوری تبلیغاتی متمرکز بر اندازه‌گیری، حدود 693 میلیون بازدید را در سه ماهه اول سال 2023 اندازه‌گیری کرد و دریافت که 39 درصد از آنها یا هیچ اطلاعات دستگاهی ندارند یا یک دستگاه نامعتبر فهرست شده در فایل‌های گزارش ثبت شده است. به گفته مدیر عامل Shailin Dhar، ممکن است خریداران با پرداخت CPM بالایی انتظار داشته باشند تبلیغ آنها در تلویزیون ارائه شود، در حالی که واقعاً روی تلفن یا لپ تاپ نمایش داده می شود.

آنچه تبلیغ کنندگان در مورد محتوا می دانند

در حالی که دانستن اینکه کدام آگهی‌های موجودی اجرا می‌شوند برای سال‌ها یکی از خواسته‌های تبلیغ‌کنندگان بوده است، اندازه‌گیری اندازه مخاطب همچنان یک چالش فنی و سخت‌تر باقی می‌ماند.

رایان یوسانیو، مدیر عامل فعال‌سازی دیجیتال در گروه رسانه‌ای Omnicom گفت: «کم‌ترین میوه‌های آویزان موجودی هستند. “حتی فقط درک در سطح خانواده که به چه کسی رسیده‌ایم، میوه کم آویزان نیست.”

به گفته یوسانیو و یک خریدار آگهی دوم که برای بحث در مورد روابط حساس صنعت درخواست ناشناس ماندن کرد، NBCU و پارامونت به خریداران داده‌های بیشتری در مورد اینکه تبلیغاتشان را نشان می‌دهند، داده‌اند. NBCU به Adweek تأیید کرد که بینش و گزارش شفاف در سطح نمایش پس از کمپین تبلیغاتی را برای عناوین با عملکرد برتر ارائه می دهد.