“مادر همه ما”

پریسیلا کینگ گری، همسر رئیس سابق MIT، پل گری ’54، SM ’55، ScD ’60، و یکی از بنیانگذاران مرکز خدمات عمومی MIT (از زمان تغییر نام به مرکز PKG)، در 8 فوریه در سن 89 سالگی درگذشت.

گری در بیش از 50 سال حضور در مؤسسه، از زمانی که همسرش در سال 1960 به دانشکده پیوست، اثری محو نشدنی از خود به جای گذاشت، به ویژه از طریق مرکزی که در سال 1988 با شرلی مک‌بی فقید، رئیس وقت امور دانشجویی، تأسیس کرد. جیل باست، معاون رئیس دانشگاه، می گوید که او به مدت 23 سال به عنوان رئیس کمیته راهبری آن خدمت کرد و در طول تکامل آن به سازمانی “یک شریک واقعی فکری استراتژیک” بود که چشم انداز آن از خدمات عمومی در حال حاضر بلندمدت، آگاه از جامعه و از نظر دانشگاهی است. ، مدیر فعلی آن

اما او همچنین نقش بسیار شخصی تری را برای نسل ها در جامعه MIT ایفا کرد. گری از طریق فعالیت‌های اجتماعی و کلاس‌های گلدوزی که سال‌ها تدریس می‌کرد، چیزهای زیادی در مورد نظرات و نیازهای دانش‌آموزان آموخت و به او کمک کرد تا توصیه‌های ارزشمندی به همسرش ارائه دهد. و هنگامی که او رئیس جمهور شد، او سنت شام را برای سالمندان در مقطع کارشناسی در خانه خاکستری امروزی آغاز کرد. او به پروژه تاریخ بی نهایت MIT گفت: «می خواستم به نحوی مطمئن شوم که هر دانشجوی MIT یک بار در خانه رئیس جمهور بوده است.

Hyun-A Park ’83, MCP ’85، یکی از اعضای شرکت MIT و رئیس سابق انجمن فارغ التحصیلان، می گوید: “پریسیلا مادر همه ما دانشجویان MIT بود.”

گری در سال 1977 به عضویت افتخاری MITAA منصوب شد و در سال 1985 جایزه خدمات ممتاز Harold E. Lobdell ’17 را دریافت کرد. در سال 1990، برنز بیور، بالاترین افتخار آن را دریافت کرد.

سالی کورنبلوت، رئیس جدید MIT، می‌گوید: «هنگامی که دارم یاد می‌گیرم، نام پریسیلا مترادف با خدمات عمومی در MIT است – میراثی مناسب برای کسی که عمیقاً به دانشجویان ما و ظرفیت آنها برای انجام کارهای خوب در جهان ایمان دارد.»