هوش سرب خود را با داده های تماس روشن کنید

کلید باز کردن قفل این انبوه اطلاعات، ردیابی تماس است، که نحوه تعامل سرنخ‌های فردی با تبلیغات (چه چاپی و چه دیجیتال)، کلمات کلیدی و کمپین‌هایی را که تلفن‌های کسب‌وکار شما را به صدا در می‌آورند، روشن می‌کند. وقتی این داده‌های منبع را به Google Analytics، Google Ads یا Microsoft Advertising متصل می‌کنید، تمام مراحلی را که یک خریدار در سفر انجام می‌دهد، مشاهده خواهید کرد – هر تماس و کلیک در کنار هم در مسیر خرید.

هنگامی که بدانید کدام تلاش‌های بازاریابی باعث زنگ زدن تلفن‌های شما می‌شود، چگونه هر سرنخ را بهینه می‌کنید؟ پس از همه، آنها ارزان نیستند. در CallRail، ما از سال 2016 از چت مبتنی بر هوش مصنوعی برای به دست آوردن بینش‌های عملی از تماس‌ها و پیام‌های مشتری استفاده می‌کنیم. سریع، دقیق و خودکار، هوش مصنوعی در بهینه‌سازی کمپین‌های بازاریابی، تعیین سرنخ‌های واجد شرایط و آشکار کردن فرصت‌های آموزشی و آموزشی فروش بهتر از انسان است. مدیران را برای ایجاد انگیزه و تحلیل، بازاریابان را به بازار و فروشندگان را برای فروش آزاد می کند.

روشن کردن چراغ ها

هنگامی که اطلاعات سرنخ کامل، چند کاناله و مبتنی بر هوش مصنوعی داشته باشید، می‌توانید چیزهای زیادی درباره مشتریان و مشتریان بالقوه بیاموزید. در اینجا چند راه وجود دارد که کسب و کار شما می تواند بینش ها را روشن کند.

سرمایه گذاری مجدد در آنچه کار می کند، تخصیص مجدد آنچه که نیست. با ردیابی تماس، دیگر حدس و گمان در مورد اینکه کدام تاکتیک های آفلاین کار می کنند وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر حجم بالایی از تماس ها را از یک کامیون کامیون دریافت می کنید، ممکن است بقیه ناوگان خود را به بیلبوردهای متحرک تبدیل کنید. و اگر متوجه شدید که برای کلمات کلیدی خاصی که منجر به سرنخ نمی شوند، پول خرج می کنید، می توانید هزینه را به یک تاکتیک با بازگشت سرمایه اثبات شده منحرف کنید.

از متن‌ها، چت‌ها و فرم‌های سرنخ و مشتری بیاموزید. علاوه بر تماس‌ها، می‌توانید متون، چت‌ها و فرم‌های وب‌سایت را برای سفر هر خریدار ترسیم کنید. همچنین می‌توانید از هوش مصنوعی برای گوش دادن به کلمات و عباراتی مانند «مدیر» و «خدمات ضعیف» استفاده کنید تا در مورد مسائلی که ممکن است منجر به ریزش شود، به صفر برسند.

استراتژی های فروش و بازاریابی را با هوش مصنوعی بیدرنگ تنظیم کنید. از بینش‌های مکالمه‌ای که توسط هوش مصنوعی ظاهر می‌شود برای تطبیق استراتژی‌های جدید فروش و بازاریابی در پرواز استفاده کنید. به عنوان مثال، یک شرکت خدمات خانگی که به شدت برای کلمات کلیدی «تعمیر» پیشنهاد قیمت می دهد، ممکن است متوجه شود مشتریان بیشتری درخواست «بازسازی» می کنند و در برخی از هزینه های جستجوی خود تجدید نظر کنند. یا یک شرکت حقوقی ورشکستگی ممکن است متوجه افزایش و گفتگوهایی در مورد مالیات شود که نشان دهنده یک تخصص جدید بالقوه است.

هیچ سرنشینی را پشت سر نگذارید. هنگامی که از هوش سرنخ برای بهینه سازی استراتژی های تبلیغاتی و هزینه های خود استفاده کردید، باید مطمئن شوید که تیم شما آماده تبدیل سرنخ ها به مشتریان است. هنگامی که از هوش مصنوعی برای واجد شرایط بودن خودکار تماس‌گیرندگان استفاده می‌کنید، فرصت‌ها از بین نخواهند رفت. شروع کار آسان است: فقط معیارهایی را شناسایی کنید که به سازمان فروش شما منجر می شود. پر کردن فرم‌ها می‌تواند اعلان‌هایی را به تیم‌های خط مقدم راه‌اندازی کند، بنابراین آن‌ها توجهی را که شایسته آن هستند به سرنخ‌های داغ می‌دهند. و از آنجایی که همه سرنخ‌ها یکسان ایجاد نمی‌شوند، می‌توانید از هوش مصنوعی برای اولویت‌بندی و برچسب‌گذاری بالاترین ارزش فرصت‌های خود استفاده کنید.