با تبلیغ جدید، OKX CMO طرحی برای بازسازی اعتماد رمزنگاری دارد

در پی یک دوره دردسرساز برای ارزهای دیجیتال، OKX – دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات – یک کمپین اخیر از رقیب Coinbase را راه اندازی کرده است که ادعا می کند “زمان به روز رسانی سیستم” در مورد خدمات مالی رسیده است. OKX با تاکید بیشتر گفت که “سیستم نیاز به بازنویسی دارد.”

به گفته حیدر رفیق، مدیر ارشد بازاریابی، OKX در یک کمپین برند جهانی برای ترویج خدمات Web3 خود، وضعیت موجود در مورد استفاده از سیستم های متمرکز در امور مالی را به چالش می کشد تا پذیرش فناوری خود مدیریت Web3 را تقویت کند.

فیلم 1 دقیقه‌ای که این کمپین را رهبری می‌کند، ساخته‌شده توسط BBDO نیویورک و کارگردانی پل وارد، یک بیانیه مأموریت نئو نوآر است که در شهری آینده‌نگر روایت می‌شود که در آن مخاطبان یک گوت/پانک را در حالی که مستقیماً با آن‌ها صحبت می‌کند، دنبال می‌کنند و به تشریح شرایط برند می‌پردازند. لفاظی

“ادامه دادن؟ چرا در عوض چیزها را زیر سوال نمی بریم؟ چرا ما از سیستمی که آشکارا شکسته است حرکت نمی کنیم؟» وقتی شروع به قدم زدن در صحنه‌های مختلف می‌کند، می‌پرسد، از جمله اتاقی مملو از لباس‌های مخصوص استشمام کردن پول نقد و گالری هنری پر از مجسمه‌هایی که به میمون‌های NFT تغییر می‌کنند.

این مانند یک تبلیغ سیاسی است که توسط ریدلی اسکات فیلمبرداری شده است.

«چرا با چیزهایی در سطح چشم رقابت کنیم؟ رفیق در مورد جلب توجه با تبلیغ چشم نواز و سپس افزودن زمینه به بیانیه برند گفت: چرا موشک پرتاب نکنی—زیرا اگر موشکی را در آسمان پرتاب کنی، همه به موشک نگاه خواهند کرد.

قصد او این است که بر روی توانایی های Web3 شرکت و ماموریت آن برای دموکراتیک کردن امور مالی ایجاد شود. این تبلیغ به دنبال راه‌اندازی در پایان ماه آوریل از قابلیت مشاهده و انتقال بیت‌کوین Ordinals (NFT با داده‌هایی مانند تصاویر یا ویدیوهای پیوست شده) در کیف پول OKX است. همچنین اعلام شد که OKX NFT Marketplace نیز به زودی قابلیت های نعناع و تجارت را برای Ordinals ارائه خواهد کرد.

او افزود: «به‌عنوان یک شرکت، ما خود را به دو بخش تقسیم کرده‌ایم – نصف Web3 و نیمی میز معاملاتی – و این به ما تضمین می‌کند که بیرون بیاییم و نقطه نظرات خود را در وب 3 با جهان به اشتراک بگذاریم.