“هر روز اردک زدن روز زمین است”

کاترینا مایر، برگزارکننده اصلی جمعه ها برای آینده ایالات متحده، در بیانیه ای گفت: “اکنون زمانی است که تصمیم می گیریم چگونه به عنوان یک تمدن ادامه دهیم.” «آیا آینده ای قابل زندگی، عادلانه و عادلانه برای همه ایجاد خواهیم کرد؟ یا اجازه خواهیم داد که نسل امروز و آینده با هرج و مرج و ویرانی زندگی کنند؟»

تصویر
رهبران کشورهای گروه 20 در کودکی به تصویر کشیده می شوند که مانند یک اسباب بازی با زمین بازی می کنند.

کشاورزی اردک احیا کننده

مزارع خانواده لوندبرگ در دهه 1970 تاسیس شد، اما ریشه های آن به دهه 1930 باز می گردد. آلبرت و فرانسیس لوندبرگ در سال 1937 نبراسکا را در دوران Dust Bowl ترک کردند و راه خود را به دره ساکرامنتو کالیفرنیا یافتند و هدفشان این بود که “سرزمین را بهتر از آنچه شما پیدا کردید ترک کنند.”

این شرکت فروش برنج ارگانیک خود را در سال 1972 با استفاده از روش های کشاورزی احیا کننده برای جلوگیری از تخریب خاک و ایجاد حفاظت از حیات وحش در فرآیند کشاورزی آغاز کرد. این شیوه‌ها همچنین نقش مهمی در ترسیب کربن دارند، با برخی تخمین‌ها نشان می‌دهد که شیوه‌های کشاورزی بهتر می‌تواند تا پایان قرن ۲۰۰ گیگاتن کربن را جذب کند.

این هفته، لوندبرگ کمپین جدیدی را راه‌اندازی کرد که این شیوه‌ها را برجسته می‌کند – با تمرکز ویژه بر مشارکت خود با مرغ آبی کالیفرنیا برای محافظت از بچه اردک‌های کشف شده در مزارع برنج.

سوزان سنگلمن، مدیر ارشد رشد در مزارع خانوادگی لوندبرگ، به Adweek گفت: «ما اکنون پنج نسل است که در حال کشاورزی ارگانیک احیاکننده هستیم.

اما در حالی که کشاورزی احیاکننده در محافل بازاریابی متمرکز بر پایداری به یک واژه پر سر و صدا تبدیل شده است، لوندبرگ می خواست آن را ساده نگه دارد. این کمپین با یک آگهی تمام صفحه در نیویورک تایمز شروع شد و اعلام کرد که “هر روز اردک زدن روز زمین است”.

تصویر
مزارع خانواده لوندبرگ از قبل از آن که کار خوبی بود، کشاورزی ارگانیک احیاکننده را تمرین می کرد.

فشاری برای بازیافت بهتر

بازیافت یکی از امیدوارکننده‌ترین و در عین حال پیچیده‌ترین راه‌حل‌هایی است که وقتی کسب‌وکارها در حال تلاش برای دور شدن از سوخت‌های فسیلی هستند – به‌ویژه سوخت‌هایی که به عنوان پایه‌ای برای الیاف و بسته‌بندی مبتنی بر نفت استفاده می‌شوند.

اما همانطور که توسط گروه هایی مانند Beyond Plastics مستند شده است، کمتر از 6 درصد پلاستیک در ایالات متحده بازیافت می شود. همانطور که ما به سمت اقتصاد دایره ای تر کار می کنیم، سیستم های بازیافت باید بهبود پیدا کنند.