اگر کلمات کلیدی محبوبی در سئو دارید که نمی خواهید آنها را نادیده بگیرید، بخش Experience مکان خوبی برای اضافه کردن آنهاست. هنگامی که یک لیست کامل از کلمات کلیدی دارید، می خواهید آنها را در پروفایل لینکدین خود قرار دهید. این بدان معناست که شما نتایج جستجوی مرتبطی را نخواهید دید زیرا لینکدین نشان دادن افراد و شرکت‌هایی را که قبلاً با آنها ارتباط دارید، در اولویت قرار می‌دهد. بگویید مشتریان بالقوه شما به دنبال چه چیزی هستند و به آنها بگویید چگونه می توانید نتایج مورد نظر خود را ایجاد کنید. لینکدین در آوریل 2022 اعلام کرد که تمام سازندگان محتوا می توانند پیوندی به بخش «درباره» نمایه خود اضافه کنند. شما باید یک مقدمه ایجاد کنید که بگوید مخاطب هدف شما به دنبال چه چیزی است.

خدمات تخصصی مشاوره سئو

پاسخ دادن به سوالات عالی است، اما ChatGPT واقعاً در مورد پردازش بهترین مشاور سئو در ایران کلمه می درخشد. برای بسیاری از پرسش‌های ساده برای پاسخ، پیوند به یک وب‌سایت با پاپ‌آپ خط‌مشی کوکی، هشدارهای اعلان، پاپ‌آپ‌های ثبت‌نام خبرنامه و تبلیغات هرگز آن چیزی نبود که کاربران می‌خواستند. سپس تمام صفحات وب را که معمولاً برای آن جستجو برمی گرداند وارد می کند و از هوش مصنوعی می خواهد که آن سایت ها را خلاصه کند. ویکی پدیا یک سرویس Motley Fool است که محصولات ضروری را برای امور مالی روزمره شما بررسی و ارزیابی می کند. دو ویژگی برتر Moz Pro، Keyword Explorer و Link Explorer، عالی هستند. استفاده درآمد مشاور سئو از آنها آسان و روشنگر هستند بدون اینکه پیچیدگی تحقیقات SEO را به خطر بیندازند.

تأسیس شرکت

همچنین باید اطلاعاتی درباره تیم یا کارمندان مؤسس در صفحه «درباره» خود قرار دهید تا مشتریان بتوانند نام و چهره واقعی را به برند شما اضافه کنند. البته، شرکت‌ها و کسب‌وکارها اگر می‌خواهند سریعاً این افراد را به مشتریان پولی تبدیل کنند، باید مشتریان را ردیابی کنند. یک کسب و کار مبتنی مشاوره SEO بر وب سایت فوراً به برآورده شدن نیازها و انتظارات مخاطبان موجود کمک می کند.

ایجاد یک وب سایت تجاری چقدر طول می کشد؟

در راهنمای بازاریاب ما درباره رسانه های اجتماعی شرکتی بیشتر بخوانید. اگر پرداخت ها (مانند Apple Pay) را از طریق وب سایت خود نمی پذیرید، برای راه اندازی آن نیازی به انجام کار زیادی نیست. انتخاب یک پلتفرم خوش ساخت و کارآمد احتمالاً بهترین راه برای به نمایش گذاشتن تخصص یا سبد محصولات شرکت شما است. نمایش بازخورد و نظرات مشتریان راه عالی دیگری برای افزایش اعتبار و انحصار شرکت شما است. مشاوره سئو انتخاب یک صفحه دقیق و آموزنده “درباره ما” می تواند به مشتریان بالقوه کمک کند تا به طور کاملتر ماموریت و اهداف شرکت شما را درک کنند و اعتماد و اعتبار ایجاد کنند. لینکدین از هشتگ ها برای بهبود محتوا (و نمایه ها) در پلتفرم استفاده کرد.

پروفایل لینکدین خود را به یک ماشین تولید سرنخ تبدیل کنید

از آنجایی که کاربران اکنون می توانند در هر مکان و هر زمان به اینترنت دسترسی داشته باشند، نام تجاری و اطلاعات بلادرنگ نیز در هر مکان و زمان در دسترس خواهد بود. این برای سایت های تجارت الکترونیک مهم است، به عنوان مثال، جایی که کاربران ممکن است در جستجوی یک نام تجاری یا محصول خاص باشند. همچنین تمایلی به تخفیف هر عبارت یا کلمه کلیدی با حجم جستجوی کم یا بدون آن وجود دارد، بر این اساس که “ارزش سئو” را ارائه نمی دهد، اما این بستگی زیادی به بازار خاص دارد. مشتریان می خواهند رتبه بالاتری کسب کنند و ترافیک ارگانیک خود را افزایش دهند و با همسویی، ارجاعات و مشاوره حرفه ای سئو فروش نیز بهبود می یابد. به این دلیل که این معیارها اغلب ما را به عنوان متخصص سئو قضاوت می کنند – و در بیشتر موارد، می توان آنها را در وب سایت های رقیب (با استفاده از ابزارهای شخص ثالث) اندازه گیری کرد. اما هوش مصنوعی هرگز نمی‌تواند بینش‌هایی ارائه دهد یا ایده‌های جدیدی خلق کند، با آخرین روندها به‌روز بماند، یا تجربه، تخصص، قدرت یا اعتباری را که نویسنده می‌تواند به آن تکیه کند، ارائه دهد.

در ساخت لینک شرکت کنید

شما می توانید خدمات خود را از طریق وب سایت خود به جهانیان ارائه دهید. به علاوه، هرچه مخاطبان شما را بهتر بشناسند، بیشتر با برند شما درگیر خواهند شد. به همین دلیل، نه تنها بهینه سازی برای کلمات کلیدی، بلکه برای کلمات کلیدی که می توانند ارزشی برای کاربران و ارتباط فعلی با دامنه ایجاد کنند نیز مهم است. مرغ مگس خوار گوگل و Korolyov و Vega از Yandex تنها دو نمونه از این موارد هستند. اگر کسب و کار یا محتوای شما از طریق بینش، ترتیبات، روندهای فعلی، توصیه‌ها، حل مشکل یا اقدام ارزش ارائه می‌کند، سئو و موتورهای جستجو نمی‌توانند به کجا بروند. در حال حاضر تبلیغات زیادی در مورد جایگزینی هوش مصنوعی برای موتورهای جستجو و کارشناسان جستجو وجود دارد – من نمی بینم که چنین اتفاقی بیفتد.

آیا هوش مصنوعی جایگزین جستجو می شود؟

مصرف کنندگان همه مشاوره سئو چیست؟ چیز را در مشاوره سئو سایت اینترنت جستجو می کنند، از تحقیقات محصول گرفته تا مکان ها و ساعات کار. اضافه کردن تصاویر به سایت خود را با تگ های alt مناسب و گزینه های بارگذاری هوشمند برای سرعت بخشیدن به کارها در نظر بگیرید. یکی دیگر از اجزای مهم سئو، ساختار صفحه منو و دسته است. آنها باید شهودی و به خوبی چیده شوند تا بتوانید به وضوح ببینید کجا مشاور سئو هستند. فراموش نکنید مشاوره رایگان سئو که وب سایت خود را برای تلفن همراه بهینه کنید زیرا بسیاری از مشتریان این روش را هنگام خرید آنلاین ترجیح می دهند. از نظر بهینه‌سازی، باید سرعت، مقیاس‌پذیری و یک کمپین بازاریابی برنامه‌ریزی شده را در نظر داشته باشید که برای شرکت خود به صورت آنلاین نامی ایجاد می‌کنید و دیده می‌شوید.

منبع: مشاوره سئو : مشاور حرفه ای SEO [ تلفنی و آنلاین ] – ایران پیپر