هدف این نام تجاری چالش برانگیز، تکان دادن دسته غذای حیوانات خانگی است

Edgard & Cooper در 13 کشور در سراسر اروپا موجود است. تبلیغ آن در تلویزیون، ویدیوی آنلاین و رسانه های اجتماعی در بریتانیا، فرانسه، آلمان، بلژیک و هلند پخش خواهد شد.

چلبی گفت: «وقتی کشورها هنوز در مرحله کوچک‌تر هستند، ما هنوز در کمپین‌های بازاریابی بزرگ‌تر و قیف بالایی سرمایه‌گذاری نخواهیم کرد. “اما اینها در حال حاضر بازارهای بسیار بزرگی برای ما با پایگاه مشتری هستند که به برند ما بسیار وفادار هستند. در یک لحظه، شما تصمیم می گیرید که بگویید ما می خواهیم گسترده تر شویم و افراد بیشتری را مورد هدف قرار دهیم تا آنها را آگاه کنیم که ما وجود داریم و از چه چیزی دفاع می کنیم.”

این تلاش قبلاً منجر به افزایش بازدیدکنندگان وب سایت و مکالمات در مورد شفافیت غذای حیوانات خانگی شده است.

«بعضی از مردم گفتند، این فوق العاده است. من هرگز در مورد غذایی که به حیوان خانگی ام می دهم از خودم سؤال نکردم.» چلبی گفت.

وام

نام تجاری: Edgard & Cooper
آژانس: وا آر پی
کارگردان: پدرو جیومی
شرکت سازنده: CzarMusic:
طراحی لوازم: اوا آرندز و فلوریان لترز
صدای ماهواره ای: صدای ضد زنگ
رسانه: Craft Media