WBD با انتشار سریال هری پاتر، HBO Max را به عنوان “Max” تغییر نام داد

مکس به بازار می آید.

پس از ماه‌ها شایعات و گمانه‌زنی‌های استریم، برادران وارنر دیسکاوری رسما سرویس‌های پخش خود HBO Max و Discovery+ را تحت یک نام تجاری ترکیب می‌کند: Max.

سرویس آتی که در 23 می با شعار، رنگ و ماموریت جدید راه اندازی می شود، نام نمادین HBO را به نفع کلمه واحد حذف می کند.

کیسی بلویز، رئیس و مدیر اجرایی محتوای HBO و Max (با عنوانی جدید) در طی اطلاعیه مطبوعاتی روز چهارشنبه به بینندگان اطمینان داد: «HBO به هیچ وجه مسیر خود را تغییر نداده و در حال تغییر نیست. بلویز پس از نمایش تریلرهای سه سریال آینده گفت: “همانطور که می بینید، HBO همچنان HBO باقی خواهد ماند.”

ادغام 43 میلیارد دلاری بین WarnerMedia و Discovery در سال گذشته بسته شد و دیوید زاسلاو، مدیر عامل شرکت ترکیبی، سال 2022 را به عنوان “سال گرد هم آمدن، سال تجدید ساختار” توصیف کرد و سپس اضافه کرد: “Off، ما همه با هم می رویم، به Warner Bros. Discovery را در قرن آینده بسازید.

این شرکت امیدوار است که با حذف نام HBO، یک نام تجاری جدید، وسعت کاملی از محتوایی که سرویس ترکیبی ارائه می‌دهد را در بر بگیرد و به طور خاص به کودکان و بینندگان خانواده مانند برند لونی تونز اشاره کند.

یه مدل جدید

Max به دنبال ضرر بیش از 200 میلیون دلاری در سه ماهه چهارم تنها در بخش استریم برای برادران وارنر دیسکاوری است که در پایان سال 2022 تعداد کل مشترکین مستقیم به مصرف کننده را 96.1 میلیون نفر گزارش کرد.

به گفته جی بی پرت، رئیس و مدیر عامل جهانی، مکس با شعار جدید، «کسی که باید تماشا کرد» و پالت رنگ بنفش سابق را برای آبی فیسبوک مانند کنار گذاشت، می‌خواهد در «دریایی از خدمات استریم» متمایز شود. پخش و بازی در WBD.

پرت گفت: «ما باید اصول اولیه را خیلی بهتر انجام می دادیم. “در این دوران اوج سردرگمی، ما در تلاش هستیم تا تجربه را برای مصرف کنندگان ساده کرده و بهبود بخشیم، با تمرکز بر کیفیت، نه فقط کمیت.”

HBO تلویزیون نیست. پرت افزود HBO HBO است. باید به همین شکل باقی بماند، به همین دلیل است که ما به آن در تجربه محصول امتیاز می دهیم و با وادار کردن آن به پذیرش وسعت کامل این پیشنهاد محتوای جدید، آن را به نقطه شکست سوق نمی دهیم.