اگر فکر می کردید که مت گالا همه جا بود، حق با شما بود

در اولین دوشنبه ماه می، بیش از 53 میلیون نفر در سراسر جهان برای تماشای سومین استریم زنده ووگ از مت گالا، مراسم فشن سالانه ای که منبع اصلی بودجه برای مؤسسه لباس موزه و به طور فزاینده ای رویداد tentpole برای Condé Nast.

به گفته آنا لیزا یابزلی، رهبر استراتژی دیجیتال جهانی و مدیر اجرایی استراتژی محتوا در Vogue، در 24 ساعت اول، پخش زنده نسبت به سال قبل دو برابر شد و میانگین زمان تماشای آن 21 دقیقه بود.

در طول دوره هفت روزه پس از این رویداد، ناشر 1.2 میلیارد بازدید ویدیو و 650 میلیون بازدید ویدیوی اجتماعی ایجاد کرد که به ترتیب 82 درصد و 30 درصد در سال نسبت به سال افزایش یافته است.

ناشر پخش زنده را در تمام 11 وب سایت Vogue متعلق به و اداره کننده خود، و همچنین در توییتر، فیس بوک، اینستاگرام و برای اولین بار، یوتیوب پخش کرد.

رشد مداوم جریان زنده Met Gala و ردپای اجتماعی همراه آن، یک مطالعه موردی در مرز مبهم بین ویدیوهای دیجیتال، اجتماعی و خطی و همچنین بینشی در مورد تفاوت‌های ظریف استراتژی‌های اشتراک دیجیتال ناشران ارائه می‌دهد.

یابزلی گفت: «طرف اشتراک آن امسال برای ما جدید بود. و ما می‌خواستیم از علاقه‌مندی‌های اطراف مت گالا استفاده کنیم تا ببینیم چه نوع فعالیت اشتراکی برای ما به دنبال دارد.»

طغیان منطقه

از آنجایی که بینندگان از پخش برنامه های جوایز سنتی کماکان رو به کاهش است، ووگ توانسته است مخاطبان خود را برای سه سال متوالی افزایش دهد که گواهی بر رویکرد “صدای فراگیر” آن در استراتژی محتوا است.

ووگ به‌جای اینکه تماشاگران را به یک رسانه تعیین‌شده وادار کند، همه کانال‌های توزیع اصلی را برای تزریق محتوای Met Gala به هر خوراکی که کاربر ترجیح می‌دهد، سرازیر می‌کند.

به گفته یابزلی، برای استفاده از این سیل محتوا، ناشر از سه استراتژی اصلی استفاده کرد.

این امر هماهنگی محتوا را در سراسر دارایی‌های ووگ جهانی ساده می‌کند و تضمین می‌کند که عناوینی مانند ووگ آلمان، هند، ایتالیا، ژاپن و مکزیک به محتوایی که از این رویداد می‌آید در زمان واقعی دسترسی دارند. در مجموع، 48 درصد از محتوایی که در Vogue US ظاهر شد در سطح جهانی به اشتراک گذاشته شد.

این ناشر همچنین تاکید بیشتری بر استراتژی بهینه سازی موتور جستجو قبل از رویداد خود داشت. با تکیه بر ارزش جستجوی Vogue، برای جذب ترافیک بیشتر از جستجوهای مربوط به رویداد، مانند تاریخچه و نحوه تماشای آن توسط مردم، کار کرد.