مدیر اجرایی Mansueto Ventures به دلیل اختلاس شرکت دستگیر شد

دو منبع به Adweek گفتند که رئیس منابع انسانی Mansueto Ventures، شرکت رسانه‌ای که در پشت ناشران Inc. و Fast Company قرار دارد، پس از ارتکاب کلاهبرداری مالی علیه این شرکت دستگیر شد.

نماینده این شرکت، RoseMarie Terenzio، این خبر را تایید کرد.

کارمند متهم، نیروانی سابس، از سال 2018 به عنوان مدیر مردم و فرهنگ در Mansueto Ventures کار کرده است. او ظاهراً مبلغی را از این شرکت کلاهبرداری کرده است که به شش رقم میانی رسیده است، اگرچه شرکت از ارائه مبلغ دقیق خودداری کرده است.

ترنزیو از طریق ایمیل گفت: “Mansueto Ventures اخیراً کشف کرده است که یکی از کارمندان سابقش ظاهراً در حال انجام کلاهبرداری مالی علیه شرکت بوده است که بالغ بر شش رقم می‌شود.”

ما بلافاصله تحقیقات داخلی را آغاز کردیم، سپس موضوع را به مجریان قانون ارجاع دادیم و تنها کارمند مربوطه را از کار کنار گذاشتیم. در نتیجه ما در حال تقویت امنیت همه سیستم های خود هستیم.»

Mansueto Ventures از پاسخ دادن به اینکه آیا وجوه از دست رفته را بازیابی کرده است، زمان وقوع کلاهبرداری و اینکه آیا قصد دارد علیه Sabess اقدام قانونی کند، خودداری کرد.

تصویر
نیروانی سابس، مدیر مردم و فرهنگ Mansueto Ventures به اتهام اختلاس از این شرکت بازداشت شده است.لینکدین

شرکت و Fast Company توسط Mansueto Ventures، یک شرکت با مسئولیت محدود، در سال 2005 خریداری شدند. جو Mansueto، موسس میلیاردر شرکت تحقیقاتی سرمایه گذاری Morningstar، این دو ملک را از G+J USA Publishing Company خریداری کرد.

Inc. در مورد کارآفرینی از دیدگاه روزنامه نگاری خدماتی گزارش می دهد و به بنیانگذاران مشاوره و استراتژی هایی برای راه اندازی و رشد شرکت ها ارائه می دهد. بر اساس داده های SimilarWeb، فهرست سالانه 5000 شرکت آن، موفقیت آمیزترین شرکت ها در آمریکا را نشان می دهد و تا ماه مارس به طور متوسط ​​16 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در ماه داشته است.

Fast Company همچنین در مورد تجارت گزارش می دهد، اما در درجه اول بر نوآوری در فناوری، طراحی و استراتژی تمرکز دارد. بر اساس گزارش SimilarWeb، این فهرست نوآورترین شرکت‌ها را تولید می‌کند و به‌طور متوسط ​​تا ماه مارس به طور متوسط ​​۷.۹ میلیون بازدیدکننده منحصربه‌فرد در ماه داشته است.