TikTok پیشنهادات NewFront را قبل از رویداد خود فاش می کند

TikTok با ارائه خریدهای رسانه ای قابل پیش بینی تر به شرکای ابهام الگوریتم را برطرف می کند.

قبل از ارائه NewFronts خود در 4 می – که یک “رویداد درهای بسته” خواهد بود که به روی رسانه ها باز نمی شود – این پلتفرم برنامه خود را برای کنترل بیشتر تبلیغ کنندگان بر روی مکان های تبلیغاتی مشخص کرده است و پیشنهاد Pulse Premiere آن در مرکز قرار می گیرد.

Pulse Premiere آخرین تلاش TikTok برای قرار دادن محتوای پولی به عنوان یک سرگرمی بیشتر به جای یک وقفه است، استراتژی که این پلتفرم از روزهای اولیه خود به آن افتخار کرده است.

این پلتفرم با ارائه مکان‌های نام تجاری پولی مستقیماً پس از محتوای شبکه «ناشران برتر» خود، که شامل Condé Nast، Dotdash Meredith و Hearst می‌شود، می‌خواهد هم ایمنی برند را بفروشد و هم افزایش بازده تبلیغاتی را پیشنهاد کند.

دیوید بروس، معاون برند و بازاریابی یکپارچه در Major League Soccer، در بیانیه‌ای گفت: «Premiere آگهی‌دهندگانی را که در صدر بازی خود هستند در کنار محتوای ما قرار می‌دهد، و تضمین می‌کند که اکوسیستمی که در اطراف ما شکل می‌گیرد به ارتقای برند ما کمک می‌کند.»

این ابتکار توسعه TikTok Pulse است، راه حلی که در NewFronts 2022 این شرکت اعلام شده است که به برندها اجازه می دهد تبلیغات خود را در کنار 4 درصد برتر محتوای ارگانیک در دسته خود قرار دهند. به عنوان مثال، خلاقیت پولی از یک برند زیبایی در کنار یک خالق آرایش پرطرفدار قرار می گیرد.

12 دسته در مجموعه پالس نیز شامل ورزش، بازی، هنر و انیمیشن می شود. این جفت‌ها بر اساس بازدیدها و تعاملات در محتوای تولید شده توسط کاربر، و همچنین فیلتر موجودی TikTok است که محتوا را بر اساس نگرانی‌های ایمنی برند جفت می‌کند.

در سال 2021، TikTok تلاش کرد تا با راه‌اندازی Spark Ads خود را از رقبا متمایز کند. این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا پس از انتشار یک پست، محتوای ارگانیک و تولید شده توسط کاربر را با دلارهای تبلیغاتی تقویت کنند. این پلتفرم با تاکید بر قدرت خریدی که مصرف کنندگان به صفحه For You خود می دهند، تبلیغ کنندگان را به خود جلب می کند.

به گفته این شرکت، یک مطالعه داخلی نشان داد که 73 درصد از مردم در مقایسه با سایر پلتفرم‌ها، ارتباط عمیق‌تری با برندهایی که با آن‌ها در TikTok تعامل دارند، احساس می‌کنند، و 67 درصد می‌گویند که TikTok در زمانی که به دنبال این کار نبودند، الهام‌بخش خریدشان شده است.