مدرن کردن صنعت خودرو: ایجاد یک تجربه مشتری بدون درز

بخش خودرو مقادیر زیادی داده تولید می کند. و مقدار این داده‌ها تنها زمانی افزایش می‌یابد که وسایل نقلیه مستقل و متصل داده‌های بی‌درنگ در مورد عادات و ترجیحات مشتری جمع‌آوری کنند. تبدیل این داده ها به بینش های مرتبط به رویکرد یک شرکت به نوآوری بستگی دارد.

در مقایسه با یک برنامه تلفن، نقص نرم افزار وسیله نقلیه متصل می تواند عواقب ایمنی خطرناکی در حین رانندگی داشته باشد. بنابراین، چرخه های تولید و نوآوری خودرو باید به هم متصل شوند و بسیاری از نقاط بازرسی تضمین کیفیت را قبل از فروش بگذرانند. اما از آنجایی که مشتریان به فناوری‌های دیجیتال به سرعت در حال تکامل عادت کرده‌اند و بازار همچنان در حال تکامل است، خودروسازان و سازندگان OEM باید این چرخه‌ها را بدون به خطر انداختن ایمنی و امنیت کوتاه کنند.

اوواروا می‌گوید دوقلوهای دیجیتال، آنالوگ مجازی نرم‌افزار ماشین فیزیکی و اجزای مکانیکی و الکتریکی که می‌توانند داده‌های بازرسی، تاریخچه تعمیر و نگهداری، داده‌های گارانتی و نقص‌ها را در زمان واقعی حمل کنند، یکی از بسیاری از فناوری‌های نوظهور هستند که می‌توانند به پر کردن این شکاف کمک کنند. .

ایجاد بهبود مستمر در محصولات و خدمات به این معنی است که روش‌های کار باید مکمل فناوری مورد استفاده برای نوآوری وسایل نقلیه مدرن نرم‌افزاری باشد. Uvarova خاطرنشان می کند که روش کار چابک – که پروژه ها را از طریق مراحل تکراری که شامل همکاری بین بخشی و یک حلقه بازخورد بهبود مستمر است، مدیریت می کند – با شیوه های نوآوری مدرن هماهنگ است و به OEM ها خدمت می کند.

Uvarova می‌گوید: «برای اطمینان از اینکه ما از نوآوری حمایت می‌کنیم و جدیدترین و آخرین نسل نرم‌افزار را به بازار عرضه می‌کنیم، بسیاری از بخش‌ها باید با هم کار کنند، و آنها باید خیلی سریع با هم کار کنند. در واقع، به شیوه ای چابک».

آنچه اغلب در OEM های سنتی گم می شود، همکاری بین بخش ها است زیرا بسیاری از فرآیندها از بالا به پایین به کار خود ادامه می دهند و به سیلوها محدود می شوند.

اووارووا می‌گوید: «بسیاری از نوآوری‌های بزرگ، از گرده افشانی متقابل، از همکاری، هم‌افزایی بین بخش‌های بسیار متفاوت یک شرکت، همچنین گاهی اوقات از مشارکت‌ها به وجود می‌آیند.

سیلوهای داده، که در آن فرآیندهای جزئی و جریان های داده نمی توانند به راحتی بین بخش ها و مراحل عملیات به اشتراک گذاشته شوند، اغلب باعث ناکارآمدی و تکرار کار می شوند. سایر می‌گوید از لحاظ تاریخی، بسیاری از صنایع، از جمله خودروسازی، کار در این سیلوها سرآمد بوده‌اند. اما کار با چابکی، ایجاد محصولات متصل، و بهره‌گیری حداکثری از داده‌هایی که تولید می‌کند، نیازمند همکاری و اشتراک‌گذاری داده است.