نوآوری به پذیرش تحرک الکترونیکی دامن می زند

تقاضاهای در حال تحول مصرف کنندگان همچنین به حمل و نقل الکترونیکی کمک می کند تا کشش اصلی را به دست آورد. در واقع، شرکت مشاوره خودرو AutoPacific گزارش می دهد که تقاضای مصرف کنندگان در ایالات متحده به 5.6٪ از کل فروش خودروهای سبک در سال 2022 افزایش یافته است. این رقم در سال 2021 3.3٪ بود. یکی از دلایل این افزایش این است که مصرف کنندگان به دنبال جایگزین های سازگار با محیط زیست هستند. وسایل نقلیه حمل و نقل سنتی، که تقریباً یک چهارم کل انتشار دی اکسید کربن مرتبط با انرژی را به جو کمک می کنند.

این تغییرات در سیاست‌ها و احساسات مصرف‌کننده نه تنها نویدبخش عصر جدیدی برای تحرک الکترونیکی است، بلکه نیاز به پیشرفت تکنولوژیک را برجسته می‌کند. جف هریس، معاون بازاریابی شرکتی و پورتفولیو در Keysight Technologies، ارائه‌دهنده طراحی، تقلید مستقر در ایالات متحده، گفت: «مقیاس‌سازی کارآمدتر فناوری‌های تحرک الکترونیکی برای سرعت بخشیدن به پذیرش گسترده خودروهای الکتریکی و کاهش انتشار کربن در سراسر جهان ضروری است. و تجهیزات تست برای الکترونیک. او ادامه می‌دهد: «فرصت‌های فوری برای نوآوری در سراسر اکوسیستم تحرک الکترونیکی وجود دارد که به مقرون‌به‌صرفه‌تر، راحت‌تر و مطلوب‌تر کردن خودروهای الکتریکی برای مصرف‌کنندگان کمک می‌کند.»

همانطور که سازمان‌ها با این چالش روبرو می‌شوند، نوآوری‌ها در حال ظهور هستند، از طرح‌های جدید باتری گرفته تا تجهیزات شارژ و تامین وسایل نقلیه الکتریکی (EVSE) یا زیرساخت‌های شارژ که در کنار هم نوید بخش پذیرش خودروهای الکتریکی را می‌دهند و به یک سیاره پاک‌تر کمک می‌کنند.

گزارش را دانلود کنید

این محتوا توسط Insights، بازوی محتوای سفارشی MIT Technology Review تولید شده است. این توسط هیات تحریریه MIT Technology Review نوشته نشده است.