مشاغل ساختمانی و برندهای ساختمانی

در این قسمت از Brave Commerce، دکتر وال اسوالت، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت کودیاک، تاثیرگذار و الهام بخش است.

حرفه دکتر اسوالت چندین کارکرد شغلی در شرکت های بزرگ و کوچک را در بر گرفته است. دکتر اسوالت هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه آیا فرصت جدیدی برای او مناسب است یا خیر، از خود می پرسد که آیا می تواند تفاوتی ایجاد کند و آیا می تواند چیزی یاد بگیرد. دکتر اسوالت توضیح می‌دهد که چرا این سؤال‌ها به انتخاب‌های او کمک می‌کنند و چگونه خود را به عنوان یک رهبر مؤثر تثبیت می‌کند.

او به عنوان یک رهبر، بر چهار چابکی کلیدی تمرکز دارد: افراد، تغییر، نتایج و چابکی ذهنی. این چابکی های کلیدی به او این امکان را داده است که در هر محیطی برنده شود. مهمتر از همه، شنونده خوب بودن، چه به عنوان بخشی از «تور شنیداری» اخیرش یا در طی «نقاط تماس پنج شنبه» کودیاک، به او این امکان را می دهد که «از لانه خرس خارج شود» و با همه کسانی که روی برند سرمایه گذاری کرده اند، از کارمندان، تا اعتماد ایجاد کند. مشتریان، به تامین کنندگان، به خرده فروشان.

در نهایت، دکتر اسوالت آنچه را که هنگام نوشتن پایان نامه دکتری خود در مورد کمبود رهبران زن در شرکت های Fortune 500 آموخته، به اشتراک می گذارد. او دریافت که اصلی‌ترین عوامل بازدارنده برای زنان در دنیای شرکت‌ها این است که آنها فاقد احساس تعلق به خود همراه با کلیشه‌ها و سوگیری‌های جنسیتی هستند. به منظور بهبود نمایندگی زنان در پست های رهبری، آنها به الگوهای قوی زن و حمایت شرکت نیاز دارند.

شکی نیست که دکتر اسوالت واقعاً معنای برخورد شجاعانه با تجارت را در بر می گیرد.

خوراکی های کلیدی:

  • اگر تیمی دارید که ارزش های برند شما را حفظ می کند، کوچک ماندن می تواند یک نقطه قوت باشد.
  • هنگام بررسی فرصت های جدید به دنبال چالش هایی باشید که کمی شما را عصبی می کند و مهارت های قابل انتقال را به شما ارائه می دهد.
  • سازمان ها باید بر ایجاد مهارت های رهبری برای مدیران میانی تمرکز کنند تا احساس امنیت روانی برای کارکنان خود ایجاد کنند.