لیپتون اولین چای بوزی را در بازار شلوغ کوکتل کنسرو عرضه کرد

در نمودار ون، آیا همپوشانی زیادی بین نوشیدنی‌های سنتی چای سرد و طرفداران نوشیدنی‌های مالت طعم‌دار وجود دارد؟

شاید یک تکه کوچک باشد، اما کمپین راه اندازی اولین چای سرد لیپتون بیشتر هدفش تماشای آخر هفته دریاچه و جمعیت خنک تر است تا کلوپ کانتری، مجموعه آرنولد پالمر.

خلاقان در آژانس بنیانگذاران به شهرت برند میراث 133 ساله برای نقاط معرفی متمایل شدند، در حالی که مستقیماً خریداران فعلی چای Twisted Tea و سایر رقبا در دسته چای سرد در حال رشد را هدف گرفتند.

نتیجه عبارت «فنجان چای (سخت) شما» و مجموعه‌ای از تبلیغات است که می‌گویند این یک حرکت آشکار برای برند قدیمی است که یک الکل 5 درصدی را به نوشیدنی شاخص خود اضافه کند.

این کمپین تشابهاتی بین یورش لیپتون به نوشیدنی‌های خوشه‌ای و لذت آشکار یک هواپیمای بدون سرنشین اداری دارد که در فیلم «گاو مکانیکی» با صندلی‌های غیرمنتظره‌ای تعویض می‌شود.

در قسمت دیگری از این مجموعه، مردی که برای یک بازی بیلیارد باله می‌پوشد و تنه شنا می‌پوشد و آن را با نوع دیگری از «پارتی استخر» اشتباه می‌گیرد، واضح است که دعوت را اشتباه درک کرده است.

کیتی رید، خلاق ارشد در Founders که کار را با کریستین میزوشیما رهبری می‌کرد، به Adweek گفت: «ایده این بود که این مفهوم مبتنی بر همبستگی باشد، اما بعد همه چیز را به سطحی پوچ برسانیم. “قدرت زیادی در این حرکت بسیار آشکار لیپتون وجود دارد، بنابراین ما می‌خواستیم ببینیم که چقدر می‌توانیم با آن عمل کنیم.”

این کمپین که در بهار امسال در آتلانتا فیلمبرداری شد، اولین اثر فیفکو از بنیانگذاران پس از برنده شدن این تجارت در اواخر سال 2022 است. فیفکو، سازنده چای سرد لیپتون از طریق معامله با صاحبان برند PepsiCo و Unilever، وظایف بازاریابی را نیز بر عهده دارد.

به گفته تانیا دی پولی، بنیانگذار آژانس و مدیر ارشد اجرایی، به عنوان بخشی از این رابطه مشتری نوپا، بنیانگذاران اکنون روی خط نوشیدنی دیگر فیفکو به نام Seagram’s Escapes کار خواهند کرد.

آن را مشروب کنید

ناظران صنعت عمدتاً برای یک برند نوشابه جا افتاده مانند لیپتون تلاش می کنند تا به فضای مشروبات الکلی نفوذ کند. دب گابور از بازاریابی سول گفت: این بخشی از روندی است که شامل غول هایی مانند پپسی کو، کوکاکولا و دیگران است که فراتر از پایه های اصلی نوشابه و آبمیوه خود گسترش می یابند.

گابور به Adweek گفت: «این یک حرکت من بیش از حد است. “همه در تلاش هستند تا هدایای خود را مشروب کنند.”