فیلیپس و کیسی سنت اونگه چقدر مشغول هستند بهترین کار را انجام می دهند

«اصیل بودن کار زیادی نیست. شما فقط باید متعهد شوید که حقیقت خود را بگویید.

در پادکست Busy Philipps Is Doing Her Best، هم او و هم مجری همکارش، نویسنده کمدی، کیسی سنت اونگ، درباره شکست‌ها، چرخش‌ها و تلاش برای انجام بهترین کار، مثل همه ما، واقعی می‌دانند.

در اجلاس Adweek، آنها در مورد اصالت رادیکال خود در داخل و خارج از رسانه های اجتماعی و نحوه انتخاب آنها برای کار با شرکای همسو با ارزش های آنها صحبت کردند.

دوره جدید برنامه تاک شو

بعد از E! فیلیپس و سنت اونگه در ماه می 2019، برنامه گفتگوی آخر شب خود، Busy Tonight را لغو کردند، فیلیپس و سنت اونگه می‌خواستند راه جدیدی برای اجرای یک نمایش با حمایت مالی برند به جای تکیه بر شبکه یا استودیو بیابند.

فیلیپس گفت: «در سال 2019، تعدادی از استریمرهای به زودی به ما مراجعه کردند که میلیون ها دلار برای برنامه گفتگوی ما به ما پیشنهاد دادند. “اما من به این فکر کردم که “چه چیزی برای ما مفید است؟” ما مالک آن نیستیم. آنها تصمیم می گیرند که چه چیزی شکست است و چه چیزی نیست.»

اصالت در مرکز توجه قرار می گیرد

در حین برنامه ریزی پادکست خود، این دو در تلاش بودند تا کنترل خلاقانه خود را تا حد امکان حفظ کنند. آن‌ها جلساتی را مستقیماً با برندها ترتیب دادند تا در هنگام شیوع ناگهانی همه‌گیری درباره شراکت‌ها بحث کنند و مانند همه افراد دیگر مجبور به چرخش شدند.

فیلیپس گفت: «همه چیزهایی که ما ضبط کرده بودیم با همه چیزهایی که در جریان بود خیلی احمقانه به نظر می رسیدند. «سپس در ژوئن، تجدید حیات جنبش Black Lives Matter اتفاق افتاد، و ما می‌گفتیم: «ما چه کار می‌کنیم؟ ما نیاز به چرخش داریم. بنابراین ما تصمیم گرفتیم، “بیایید فقط یک پادکست در مورد چرخش ایجاد کنیم!”

Busy Philipps Is Doing Her بهترین قسمت را از زمان اولین نمایش خود در آگوست 2020، بیش از 140 قسمت منتشر کرده است که در آن دو نفر بدون ترس تجربیات شخصی و لحظات رشد در جنبه های مختلف زندگی را به اشتراک می گذارند. فیلیپس با تعهد به اصالت گفت که پادکست اغلب یک مکالمه واقعی بین دو دوست – با یک مخاطب است.