لیپتون اولین چای بوزی را در بازار شلوغ کوکتل کنسرو عرضه کرد

تصویر
نوشیدنی‌های مالت طعم‌دار و سایر کوکتل‌های آماده برای نوشیدن در بین مردم آمریکا محبوبیت زیادی پیدا کرده است.چای سرد لیپتون

داده‌ها از این تاکتیک پشتیبانی می‌کنند، زیرا مصرف‌کنندگان برای یافتن سفت‌زر، لیموناد، کومبوچا و سایر الکل‌های آماده برای نوشیدن که بخش نوشیدنی‌های مالت طعم‌دار را تشکیل می‌دهند، فریاد می‌زنند. این نوشیدنی ها در سال های اخیر فروش خود را به دلار آمریکا بیش از دو برابر کرده و از 4.6 میلیارد دلار در سال 2019 به 9.5 میلیارد دلار در سال 2022 بر اساس IRI Unify رسیده است.

چای یخی سفت، گرچه به اندازه سلتزر خوشه‌ای بالغ نیست، اما همچنان در حال افزایش است، و بازیکنانی مانند چای پیچ خورده شرکت آبجو بوستون، بسته‌ای را رهبری می‌کنند که شامل ورودی‌هایی از Pabst و غول مشروب Anheuser Busch نیز می‌شود. مولسون کورز قصد دارد از طریق همکاری با کوکاکولا، چای سخت صلح را در روز کارگر بنوشد.

بر اساس تحقیقات گراند ویو، بازار چای سرد به خودی خود نزدیک به 2 میلیارد دلار فروش جهانی در سال 2021 داشت که انتظار می رود این رقم تا سال 2030 به 14.5 میلیارد دلار برسد.

گابور، که اشاره کرد چای سرد از لحاظ تاریخی به عنوان “نوشیدنی مادربزرگ” شناخته می شود، گفت: در این زمینه، ورود لیپتون به آن افزوده می شود، به خصوص که ممکن است برند را در معرض گروه های مصرف کننده جوان تر و مد روز قرار دهد.

گابور گفت: “به نظر می رسد توسعه استراتژیک موثر برند لیپتون برای جذب جمعیتی جدید از خریدارانی که نفوذ زیادی در خرید دارند.” “همچنین به آنها اجازه می دهد تا به روند بازار در حال رشد سریع توجه کنند.”

‘انتظارات آسمانی بالا’

به گفته مدیر برند لیزا تکسیدو، سازنده قبل از اینکه به چهار طعم لیمویی، نصف و نیمه، هلو و توت‌فرنگی بپردازد، ده‌ها نسخه از چای سرد لیپتون را بررسی کرد، زیرا به گفته مدیر برند لیزا تکسیدو، «میخ‌کوبی خود محصول» در اولویت بود. .

Texido به Adweek گفت: از آنجایی که به فرمول اصلی اعتماد وجود دارد، “ما می دانستیم که مصرف کنندگان از نسخه سخت انتظارات بالایی دارند.”

این محصول امسال در 33 ایالت عرضه می شود، با توزیع کامل ملی تا اوایل سال 2024 انتظار می رود، همراه با دور دیگری از خلاقیت ها که موضوع “بدیهی” را ادامه خواهد داد.