بهترین کرم ضد چروک ایرانی و خارجی برای پوست خشک و چرب – تاپترین

کرم رویتالیفت لیزر با وجود هیالورونیک اسید، در مدت زمان کمی چروکها را از بین برده و پوست کرم ضد چروک راسن را بازسازی میکند. مقدار کمی از کرم را، یک روز در میان روی صورت گذاشته (روی پوست اطراف چشم و لب استفاده نشود.) و به آرامی ماساژ دهید. همچنین حضور آنتی اکسیدان های قوی در ساختار این کرم باعث حفاظت از پوست در برابر رادیکالهای آزاد میشود. همچنین از قرار دادن آن در معرض نور مستقیم آفتاب خودداری کرده و در صورت تماس با چشم محل تماس را به سرعت بشویید. روند پیری پوست روندی طبیعی است که با افزایش سن اتفاق میافتد، ولی برخی عوامل خارجی این روند طبیعی را تسریع می کنند.امروز همه مردم دنبال راهی هستند تا از پیری پوستشان جلوگیری کنند و یا حتی هر روز خود را جوانتر از روز پیش نشان دهند.

این محصول بی نظیر علاوه بر تاثیر ضد پیری پوست خاصیت پاکسازی و ترمیم سلول های پوست و همچنین آبرسانی عمیق پوست را دارد. این کار را به وسیله کرمهای ضد آفتاب با SPF مناسب و استفاده از پوشش مناسب مانند پوشیدن لباس و کلاه می توان انجام داد اگر قبلا تماسهای طولانی با نور خورشید وجود داشته و آثار خود را به جای گذارده است، استفاده از کرمهای حاوی رتینوئید، کرمهای لایه بردار و کرمهای حاوی آنتیاکسیدان توصیه می شود.

از موارد جالب درمورد وین اکتیو این است که میتوانید برای رفع خطوط لبخند نیز از آن استفاده کنید؛ کافی است برای کسب بهترین نتیجه از این کرم، روزی دو بار از آن استفاده کنید و به آرامی روی موضع ماساژ بدهید. با توجه به اینکه این کرم ویژهی افراد بالای ۴۰ سال است باعث رفع شل شدگی و افتادگی پوست اطراف چشم میشود.

در ادامه این بخش از دنیای مد نمناک بهترین کرم دور چشم گیاهیی برای رفع چین و چروک آشنا می شوید. همچنین مطابق نظر پزشک میتوانید از این لایه بردار استفاده کنید. همچنین خاصت روشنکنندگی این کرم به شفافیت پوست صورت کمک شایانی خواهد کرد. همچنین آلاینده های هوا ، گردو خاک و تهویه نامناسب هوا از عوامل خارجی مضر برای پیری پوست به شمار می روند.