شبکه AMC کیم گرانیتو را به عنوان بازاریاب اصلی معرفی کرد

بازی صندلی های موزیکال اجرایی در شبکه AMC ادامه دارد و این شرکت کیم گرانیتو را به عنوان رئیس بازاریابی معرفی می کند.

خط بالایی

EVP سابق بازاریابی یکپارچه و اتاق محتوای AMC اکنون استراتژی بازاریابی و برند را برای کل مجموعه برندهای سرگرمی این شرکت در ایالات متحده به عهده خواهد گرفت. او مسئولیت لن فوگ را بر عهده می گیرد که ماه آینده بازنشسته می شود.

بین خطوط

گرانیتو از سال 2011 با شبکه های AMC همکاری می کند و بیش از 25 سال در این صنعت فعالیت می کند. از جمله دستاوردهای او، او راه اندازی استودیوی سرگرمی و خلاقانه داخلی AMC Networks، Content Room را رهبری کرد و هفت سال را در شبکه IFC این شرکت گذراند.

کریستین دولان، مدیرعامل شبکه AMC در بیانیه‌ای گفت: «کیم یک رهبر خلاق با تجربه است که توانایی اثبات شده برای مشارکت در فروش تبلیغات، توسعه فرصت‌های بازاریابی نوآورانه و راه‌اندازی مارک‌ها و کمپین‌هایی را دارد که باعث جذب مخاطب و افزایش درآمد می‌شود».

فاگ، رئیس فعلی بازاریابی، از ماه می 2022 این نقش را بر عهده داشته و بر راه اندازی دنیای آن رایس و فصل های آخر Better Call Saul و The Walking Dead نظارت می کند.

گرانیتو در بیانیه‌ای گفت: «مجموعه برندهای متمایز، نسخه‌های اصلی ممتاز و فن‌های عظیم شبکه‌های AMC پتانسیل بی‌پایانی دارند. “من مشتاقانه منتظر استفاده از طیف کامل بازاریابی برای باز کردن ارزش پیشنهادی منحصر به فرد مجموعه ما برای مخاطبان و شرکا هستم.”

خط پایین

این تازه‌ترین تغییرات اجرایی در شرکت است.

مدیرعامل سابق کریستینا اسپید در نوامبر 2022 پس از چند ماه حضور در این نقش از AMC خارج شد. در زمان خروج، AMC همچنین طرحی را برای اخراج 20 درصدی در کل شرکت به اجرا گذاشت.

دولان، یکی از اعضای قدیمی هیئت مدیره شرکت و همسر جیمز ال. دولان، مدیر اجرایی موقت شبکه AMC، در ماه فوریه، تنها یک روز پس از سازماندهی مجدد گروه درآمد تجاری شرکت، با تمرکز بر بخش فروش تبلیغات تیم، نقش مدیرعامل را بر عهده گرفت. و گسترش نقش‌ها برای رهبران کلیدی در مراحل اولیه.